اجرای پویش هم‌کلاسی مهربان در میاندوآب
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 326184
0
 جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب خبر داد:  جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: پنجمین مرحله پویش هم‌کلاسی مهربان با محوریت توزیع ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند در این شهرستان توسط بسیج دانش‌آموزی اجرا می‌شود.
پ
پ

سرهنگ پاسدار منوچهر مؤدبی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای اجرای پویش هم‌کلاسی مهربان، بیش از ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند در میاندوآب توزیع می‌شود.

 جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: این طرح برای پنجمین سال متوالی با همکاری بسیج دانش‌آموزی و سایر دستگاه‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

 وی گفت: در راستای اجرای این طرح و با حفظ کرامت دانش‌آموزان، کیف و لوازم‌التحریر ایرانی‌اسلامی با همکاری حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده و حضرت رقیه (س) بین دانش‌آموزان نیازمند که قبلاً شناسایی شده‌اند؛ توزیع می‌شود.

 مؤدبی تصریح کرد: اجرای این طرح تا ۱۳ آبان توسط بسیج دانش‌آموزی ادامه دارد.

 جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی، ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی با استفاده از نوشت‌افزار ایرانی و حفظ حرمت و کرامت دانش‌آموزان نیازمند از جمله اهداف اجرای این طرح است.

 بر اساس اعلام رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، بیش از ۵۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر ایرانی و اسلامی در قالب پنجمین سال اجرای پویش هم‌کلاسی مهربان در سطح کشور توزیع می‌شود که بیش از ۱۰ هزار بسته آن سهم آذربایجان غربی بوده و تا پایان ۱۳ آبان‌ماه بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

 کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند یکی از اقداماتی است که همه ساله در آستانه مهر ماه و حتی بعد از آن ادامه داشته و در این مسیر خیرین و نهادهای مختلف به کمک دانش‌آموزان نیازمند شتافته و از آنان دستگیر می‌کنند که بسیج دانش‌آموزی نیز یکی از این سازمان‌هایی است که در مسیر کمک به دانش‌آموزان نیازمند با حفظ حرمت و کرامت دانش‌آموزان قدم برمی‌دارد تا هدفمند، جدی و اثرگذار بوده و نتیجه مطلوب که برطرف‌کردن نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت است، حاصل شود.

 شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.