اجرای طرح ناظران سلامت در میاندوآب با مشارکت ۸۱ عضو جوان
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۵۷
شناسه : 292024
7
رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب خبر داد؛

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب از اجرای طرح ناظران سلامت هلال احمر با مشارکت ۸۱ عضو جوان این جمعیت در سطح شهرستان خبر داد.

پ
پ

نادر افشارلو در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای طرح “ناظران سلامت” در میاندوآب همزمان با سراسر کشور، گفت: این طرح با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همزمان با اجرای محدودیت های کرونایی با هدف دعوت مردم به رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح ۴۹ تیم متشکل از اعضای جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان تشکیل و در راستای ماموریت های طرح اقدام کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای مشارکت کننده در طرح “ناظران سلامت”، نسبت به آگاهسازی مردم در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا اقدام می‌کنند، افزود: در این طرح ٢٨نفر داوطلب خواهر و ۵٣نفر داوطلب برادر حضور داشتند و به حدود چهار هزار نفر خدمات ارائه دادند.

افشارلو با تاکید بر رعایت توصیه ها و پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم با زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، مسئولان را در راستای مقابله با ویروس و بیماری منحوس کرونا یاری کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.