انبار امدادی هلال احمر در میاندوآب راه اندازی می شود
۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
شناسه : 306669
2
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: محلی به عنوان انبار مرکزی در مواقع ضروری و حوادث غیرمترقبه، پیش بینی شده بود که امروز از این محل بازدید و مقرر شد تا مقدمات لازم برای استقرار انبار مرکزی را مسئولان امر در شهرستان پیگیری و فراهم کنند.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به هلال احمر میاندوآب، اظهار کرد: امروز به همراه سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در راستای ایجاد پایگاه‌های امداد جاده ای بازدیدهایی از محورها در مسیر میاندوآب-میانه، مهاباد، بوکان و شاهین دژ و چهاربرج و مسیرهای روستایی داشتیم.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شده تا اقدامات لازم برای استقرار امداد و نجات جاده ای در مسیرها و محورها توسط مسئولان امر انجام گیرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن میاندوآب در هفت راه و کوریدور شمال غربی کشور، گفت: در این زمینه در چهار سال گذشته محلی به عنوان انبار مرکزی در مواقع ضروری و حوادث غیرمترقبه، پیش بینی شده بود که امروز از این محل بازدید و مقرر شد تا مقدمات لازم برای استقرار انبار مرکزی را مسئولان امر در شهرستان پیگیری کرده و این انبار مرکزی راه اندازی شود.

عیسی زاده تصریح کرد: استقرار این انبار مرکزی در میاندوآب، می تواند در زمان حوادث غیرمترقبه جنوب استان و حتی استان های مجاور را با توجه به موقعیت میاندوآب مورد پوشش قرار دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم چنین با تاکید بر ایجاد امداد هوایی در میاندوآب و پیگیری این موضوع، اظهار کرد: این موضوع نیز با تدبیر استاندار آذربایجان غربی می تواند با توجه به موقعیت میاندوآب در زمان حوادث، یاری رسان هموطنان عزیز باشد.

وی در ادامه به پیگیری ایجاد داروخانه هلال احمر در میاندوآب نیز اشاره کرد و گفت: از دوره های قبلی پیگیر ایجاد داروخانه هلال احمر در جنوب استان بودیم و هم‎‌چنان نیز پیگیر هستیم تا با راه اندازی این داروخانه، داروهای کمیاب و مختص بیماران صعب العلاج که هم اکنون مجبور به مراجعه به مرکز استان و کشور هستند، در میاندوآب بتوانیم داشته باشیم تا سریعتر به دست بیماران برسد.

پایگاه‌های امداد جاده‌ای آذربایجان غربی افزایش می یابد

هم چنین حمید محبوبی، سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در این جلسه از برنامه ریزی برای افزایش تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان داریم که برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا تعداد این پایگاه‌ها را افزایش دهیم.

استقرار پایگاه‌های امداد جاده ای در محورهای مواصلاتی میاندوآب ضروری است

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به مسائل و مشکلات مربوط به این حوزه، اظهار کرد: میاندوآب در کوریدور شمال غرب کشور در موقعت ویژه و مهمی قرار دارد.

محمدرضا رضایی افزود: با توجه به حجم تردد در محورهای مواصلاتی میاندوآب، ایجاد پست های امداد و نجات جاده ای یک امر ضروری است.

وی گفت: مسئولان ادارات موظف هستند، شرایط لازم را در موعد مقرر برای استقرار انبار امدادی هلال احمر در میاندوآب سریعا فراهم کنند.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات هلال احمر با حضور نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی و سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی، سرپرست فرمانداری ویژه و رئیس جمعیت هلال احمر و روسای ادارات راه و شهرسازی و منابع طبیعی میاندوآب و جمعی از معاونان و کارشناسان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.