آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذورات قربانی
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
شناسه : 321401
6
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی خبر داد: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی، با ایجاد ۲۲ پایگاه در ادارات خود و نظارت بر ۲۹۸ مرکز نیکوکاری، آماده دریافت نذورات قربانی از مردم است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، رضا مهرافروز با اشاره به اقدامات اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در عید قربان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی همچون سال‌های گذشته، با برپایی پایگاه‌ها و قربانگاه‌ها در تمامی شهرهای استان، آماده دریافت کمک‌های نقدی، گوشت قربانی و دام زنده اهدایی خیرین است.

وی تصریح کرد: این کمک‌ها به منظور توزیع میان مددجویان جمع‌آوری می‌شود که با بهره‌گیری از سامانه‌های الکترونیکی، امکان مشارکت آنلاین خیرین را فراهم کرده است تا هموطنان بتوانند به راحتی و در هر زمان که تمایل دارند، کمک‌های خود را ارائه دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره)، با ایجاد ۲۲ پایگاه در ادارات خود و نظارت بر ۲۹۸ مرکز نیکوکاری، آماده دریافت نذورات قربانی از مردم  است.

وی تصریح کرد: این پایگاه‌ها و مراکز، برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی، گوشت قربانی، و دام زنده برپا شده‌اند تا امکان دریافت و توزیع این کمک‌ها بین مددجویان نیازمند را فراهم کنند بنابراین این نهاد با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار، به امید بهبود وضعیت زندگی مددجویان و افزایش سطح رفاه جامعه، اقدامات خود را ادامه می‌دهد.

مهرافروز بیان کرد: خیرین و نیکوکاران، در جهت حمایت از کمیته امداد امام خمینی، می‌توانند علاوه بر آمادگی برای دریافت گوشت قربانی و دام زنده، مبالغ نقدی مورد نظر خود را به شماره کارت ۶۰۳۷ ۹۹۷۹ ۰۰۰۰ ۱۲۳۲ بنام «وجوه شرعی و امانی امداد» و یا با وارد کردن کد دستوری #۰۴۴*۸۸۷۷* واریز کنند این اقدامات به منظور خرید و ذبح قربانی و هزینه‌ مربوطه است. همچنین، شهرستان‌ها نیز شماره کارت‌های اختصاصی دارند که برای اهدای نذورات می‌توانند استفاده شوند.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، ارزش ریالی مساعدت‌ها به مبلغ ۶۴ میلیارد تومان می‌رسید، در حالی که در سال جاری پیش‌بینی می‌شود که با توجه به همت و ایمان مردم استان، این رقم به ۸۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.