آغاز احداث پل جدید بر روی کانال یوزباشکندی
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 326035
0
 شهردار میاندوآب خبر داد:  شهردار میاندوآب از احداث پل جدید بر روی کانال کوی یوزباشکندی در این شهر خبر داد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اینکه پیگیری مسائل و مشکلات عمرانی در نقاط مختلف شهری و رفع آنها یکی از اولویت‌های شهرداری بوده است، اظهار کرد: یکی از مناطقی که شهروندان پیگیر اصلاح آن بودند؛ وضعیت پل ارتباطی کوی یوزباشکندی بود.

شهردار میاندوآب افزود: در این راستا پس از انجام اقدامات اولیه و بررسی‌های کارشناسی و نظر مثبت شورای شهر؛ شهرداری اقدام به احداث پل ماشین‌رو جدید در محدوده کوی یوزباشکندی کرد.

وی گفت: هدف از احداث پل ماشین‌رو جدید در محدوده کوی یوزباشکندی؛ ساماندهی ترافیک موجود در محل و همچنین اصلاح تراز کف و تسهیل در تردد شهروندان ساکن منطقه است.

محمدزاده تصریح کرد: این پروژه مهم عمران و خدمات شهری در مدت کمتر از ۶۰ روز کاری و به همت مجموعه شهرداری و با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر در ابعاد ۱۲ متر انجام می‌شود.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه مجموعه شهرداری و شورای شهر نهایت تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار گرفته است، اظهار کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر در راستای جلب رضایت مردمی از هیچ تلاش و کوششی دست برنداشته و در این راستا نیز اقدامات عمرانی و زیباسازی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه با تمام توان در خدمت مردم میاندوآب بوده و به آن نیز افتخار می‌کنیم، افزود: با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده طی زمان‌بندی مشخص با مشارکت شهروندان در مقوله زیباسازی شهری امیدوار هستیم؛ تا محیط آرام و دلنشین برای شهروندان فراهم کرده و مسافران عزیز نیز تصویری زیبا از این شهر داشته باشند.

محمدزاده با بیان اینکه قدم‌های خوبی برای میاندوآب برداشته شده است، گفت: شهرداری و شورای شهر میاندوآب روزهای خوب برای شهروندان میاندوآب نوید می‌دهد.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.