آغاز احداث پل جدید بر روی زرینه‌رود
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
شناسه : 321223
5
شهردار میاندوآب خبر داد: شهردار میاندوآب گفت: کار مطالعات احداث پل جدید بر روی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب آغاز شد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: باتوجه‌به نیاز شهر میاندوآب، مطالعات احداث پل جدید بررسی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب آغاز شد.

شهردار میاندوآب گفت: احداث این پل که چهارمین پل بر روی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب است، باتوجه‌به نیاز شهری میاندوآب و بر اساس تأکید اعضای شورای اسلامی شهر و برابر طرح تفصیلی است.

وی با بیان اینکه شرایط شهری احداث پل چهارم را به یک ضرورت تبدیل کرده است، افزود: مراحل مطالعاتی و آزمایش‌های ژئوتکنیک جهت طراحی این پل آغاز شده و ان‌شاءالله تا ۴۰ روز و پس از اتمام مراحل مطالعاتی و آزمایش‌های ژئوتکنیک با انتخاب پیمانکار وارد فاز عملیاتی می‌شود.

محمدزاده تصریح کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری به قولی که به مردم میاندوآب در مورد احداث پل جدید بر روی رودخانه زرینه‌رود این شهرستان داده؛ جامه عمل می‌پوشانند و این کار امسال در بودجه سالانه شهرداری نیز دیده شده است.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه قدم‌های خوبی برای میاندوآب برداشته شده است، گفت: شهرداری و شورای شهر میاندوآب روزهای خوب برای شهروندان میاندوآبی نوید می‌دهد.

پیش‌ازاین نیز شهردار میاندوآب در گفتگو با خبرنگاران گفته بود برای اجرای این پروژه و اتمام آن روزشمار ۱۸ماهه ای بر اساس قولی که به مردم میاندوآب داده‌ایم؛ بر روی پل نصب‌کرده و آن را اجرایی می‌کنیم و امروز نیز به همراه رئیس و اعضای شورای شهر و همچنین کارشناسان شهرداری در محل احداث این پل حضور یافت.

میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که بعد از معرفی شهردار جدید میاندوآب و اقدامات عمرانی انجام‌گرفته، چراغ امید در دل مردم این شهر روشن گشته و مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.