آسفالت معابر طبق برنامه‌ریزی انجام می‌شود
۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 321979
1
 شهردار میاندوآب:  شهردار میاندوآب گفت: آسفالت معابر شهری طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی در اولویت مجموعه شورای شهر و شهرداری قرار دارد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اتمام عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان شهید فرساد در کوی رابری، اظهار کرد: در ادامه عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهری؛ کار آسفالت‌ریزی خیابان شهید فرساد که یکی از مطالبات اهالی کوی رابری بود؛ انجام گرفت.

شهردار میاندوآب افزود: آسفالت‌ریزی این خیابان باتوجه‌به موقعیت مکانی آن؛ نه‌تنها خدمتی برای اهالی کوی رابری بود؛ بلکه مورداستفاده سایر شهروندان نیز در مسیر دسترسی به گلشن زهرا (س) قرار می‌گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها ادامه دارد، گفت: در راستای توسعه، عمران و پیشرفت شهری و ایجاد رفاه برای شهروندان؛ آسفالت‌ریزی معابر شهری بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی باقدرت و جدیت هرچه‌تمام‌تر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

محمدزاده با اشاره به اینکه با ادامه این روند قطعاً شاهد بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری میاندوآب خواهیم بود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان از ابتدای فعالیت شورای شهر و شهرداری، آسفالت معابر شهری بوده که پس از برنامه‌ریزی و زمان‌بندی در اولویت مجموعه شورای شهر و شهرداری قرار گرفت و عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهری در نقاط مختلف شهر آغاز شد.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: روندی که در زمینه عمران و آبادانی شهر شروع شده با حمایت و همراهی مجموعه شورای اسلامی شهر میاندوآب ادامه داشته و تمام همت و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب؛ خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است و در این راستا نیز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

محمدزاده تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در دست اجرا داریم؛ شاهد میاندوآب زیبا و در شأن مردم این شهر باشیم.

میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که بعد از معرفی شهردار جدید میاندوآب و اقدامات عمرانی انجام‌گرفته، چراغ امید در دل مردم این شهر روشن گشته و مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.