آرامش شهر باید حفظ شود
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
شناسه : 319980
6
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه آرامش باید در شهر برقرار باشد، گفت: اینکه چند نفر جمع شده و بخواهند برای شهر تصمیم بگیرند، در هیچ کجای قانون نیست.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب که در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد؛ با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: کریم از صفات خداوند تبارک‌وتعالی بوده و دهه کرامت نیز فرصتی است تا در رسیدن به این صفت پیشقدم شویم.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه اخلاق اسلامی باید در اولویت باشد، افزود: همواره باید دستورات اسلام مدنظر قرار گرفته و براین‌اساس نیز عمل شود.

وی با بیان اینکه از مسئولیت‌ها سؤال می‌شود، گفت: دوران مسئولیت سپری خواهد شد؛ اما خیلی مهم است که این مدت چگونه سپری می‌شود.

حسن‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه برخی مجمع برای تغییرات در ادارات تشکیل داده و برای شهر مسئول انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: کشور قانون دارد و بی‌قانون نیست، اینکه چه کسی برای کجا و توسط چه کسی انتخاب شود در قانون مشخص شده نه اینکه مجمع مشاوران و غیره برای شهر تصمیم بگیرند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه مسئولان نباید در چنین جلساتی حاضر شوند، اظهار کرد: اینکه چند نفر جمع شده و بخواهند برای شهر تصمیم بگیرند، در هیچ کجای قانون نیست.

وی با تأکید بر اینکه آرامش باید در شهر برقرار باشد، تصریح کرد: به این افراد هشدار می‌دهم که مراقب رفتار خود باشند و در تله فتنه‌گران نیفتند.

حسن‌زاده هم چنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضل سد معبر در میاندوآب، اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر باید در این زمینه پاسخگو باشند نه اینکه مطالبه‌گر باشند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه برخی موضوعات مانند دست‌فروشان و میوه‌فروشان بلواری در مناطق مختلف شهر، سبب نقش‌بستن تصویر نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران عبوری از این شهرستان می‌شود، افزود: شهرداری و شورای شهر باید در این زمینه نیز اقدامات عاجل و لازم را انجام دهند.

هم چنین در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عادل گل حسینی رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب در سخنانی با اشاره به تسلیم امر الهی بودن و آثار آن، اظهار کرد: تسلیم امر الهی شدن یعنی اینکه شخص بر اراده خداوند تبارک‌وتعالی در همه امور و زمینه‌ها باور و اعتقاد داشته و آن را موردتوجه قرار دهد.

سخنرانی و جمع‌بندی جلسه توسط فرماندار ویژه میاندوآب و ارائه گزارش عملکرد توسط ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، نظام‌مهندسی، شهرداری و آب و فاضلاب از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.