آتش به اختیار، یعنی  دلسوزان انقلاب وارد عرصه فرهنگ شوند/ نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، حافظ ناموس و امنیت ما هستند/ همه باید متحد بوده و مراقب فتنه انگیزی ها و اختلاف افکنی ها باشیم
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
شناسه : 262397
5

امام جمعه میاندوآب گفت : کسانی که دلشان به حال انقلاب و نظام و فرهنگ این کشور می سوزد باید آتش به اختیار وارد عرصه شده و قدمی برای کارهای فرهنگی و پیشبرد امور فرهنگی در کشور و شهر بردارند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به تعبیر آتش به اختیار که اخیرا در دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان مطرح شد، اظهار کرد: مراد از آتش به اختیار حمله به دستگاه ها و مسئولان فرهنگی نیست بلکه جبران کمبود ارتباط ها و هدف بدست آوردن جبهه فرهنگی است.

امام جمعه میاندوآب افزود: کسانی که دلشان به حال انقلاب و نظام و فرهنگ این کشور می سوزد باید آتش به اختیار وارد عرصه شده و قدمی برای کارهای فرهنگی و پیشبرد امور فرهنگی در کشور و شهر بردارند.

وی با اعلام آمادگی در راستای حمایت از اقدامات خودجوش فرهنگی که توسط مردم انجام می گیرد، گفت: مقام معظم رهبری، نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی نامیده اند و بنده از این تریبون اعلام می کنم که از فردا کسانی را که آمادگی خود را در زمینه کارهای فرهنگی اعلام کنند، حمایت می کنیم.

حسن زاده تصریح کرد: هر کس سرمایه ای از قبیل مغازه، دفتر، کتاب و یا در زمینه آموزش و علم آموزی دارد و می تواند از آن در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و دینی استفاده کند، باید وارد میدان شده و درامورات فرهنگی پیشقدم شوند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید فضای فرهنگی را به سمت تعالی به پیش ببریم، اظهار کرد: نباید در کار فرهنگی، کار سیاسی را دخیل کرد که سبب دور شدن از هدف و رسیدن به مقصود می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید اتحاد و وحدت خود را حفظ کنیم، افزود: مراقب فتنه انگیزی و اختلاف افکنی دشمنان باشیم  چرا که هدف دشمنان این است که شعار “اختلاف بیفکن و حکومت کن” است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه همه مسئولان در شهر و کشور باید وحدت واتحاد حول محور ولایت داشته باشیم، گفت: باید مراقب فتنه انگیزی ها بود و به حرف این افراد گوش نکرد.

حسن زاده به جنگ نرم دشمنان اشاره و با بیان اینکه اساتید سکاندار مقابله با تهاجم فرهنگی هستند، تصریح کرد: اساتید حوزه و دانشگاه، مربیان سکاندار مقابله با جنگ نرم دشمنان بوده و باید به وظیفه خود در این راستا عمل کنند.

وی به فرارسیدن روز قدس اشاره و با تاکید بر حضور پرشور و گسترده در این راهپیمایی، اظهار کرد: روز قدس امسال نیز مانند سال های گذشته به صحنه آمده و لبیک خود به فرمان ولایت و دفاع از قدس شریف را به دنیا نشان می دهیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اهمیت مقوله امنیت و با تقدیر و تشکر از نیروهای امنیتی، نظامی و امنیتی در برقراری امنیت در سطح شهر و کشور، افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای نظامی و انتظامی، حافظ ناموس، امنیت و عزت ما هستند و ما امنیت خود را مدیون جان فشانی های نیروهای امنیتی، سپاه پاسداران، ارتش، ناجا و سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم  وظیفه ماست تا از آنها تقدیر و تشکر نماییم.

حسن زاده با بیان اینکه پیشرفت در زمینه های اجتماعی، اقتصادی، علمی و… بدون داشتن امنیت غیرممکن است، گفت: امنیت بزرگترین نعمت است و امروز در شهر ما مردم خود در تامین امنیت مشارکت دارند و جا دارد تا از نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی به خاطر برقراری این امنیت تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.