دستگاه قضایی باید با خائنین و حریم شکنان مقابله کند/نباید با حرف های نسنجیده، جامعه را دو قطبی کرد/مدعیان امروز،  در فتنه 88 کجا بودند؟
۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
شناسه : 262886
7

امام جمعه میاندوآب گفت: باید حریم ها حفظ شده و با انسان های حرمت شکن که افراد و مجموعه را زیر سوال می برند، برخورد شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش و هفته قوه قضاییه که ظهر امروز در تالار امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد، در سخنانی با اشاره به ویژگی های شهید بهشتی، اظهار کرد: باید ایده شهید بهشتی دوباره بازیینی شده و دانشکده های قضایی با تمام قدرت به فعالیت پرداخته و به امر پژوهش اهمیت قائل بود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اهمیت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دستگاه قضایی، افزود: دستگاه قضایی مجموعه ای از زیرمجموعه ولی فقیه است و به همین دلیل باید بیشتر مراقبت کند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هدف وسیله را توجیه نمی کند، گفت: باید گفت بسیاری از مشکلات که ایجاد می شود به دست سیاستمدارانی است که جامعه را دو قطبی کرده و آن را با حرف های نسنجیده خود یک روز به درصد و یک روز به چیز دیگری به چالش می کشند.

حسن زاده تصریح کرد: آنهایی که امروز ناراحتند و می گویند و به فلانی در فلان جا توهین شده است، زمانی که در سال 88 اصل نظام را نشانه رفته بودند و به نظام توهین شد،آنها سکوت کردند و آن موقع خواب بودند.

امام جمعه میاندوآب افزود: اگر در سال 88 خواص بی بصیرت، بی بصیرت نبودند و وارد عرصه شده و مقابل فتنه گران موضع می گرفتند، امروز دیگر شاهد اقداماتی مانند توهین به رئیس محترم جمهور نبودیم و در فضای مجازی شخصیت افراد زیر سوال نمی رفت.

وی اظهار کرد: با موشک های سپاه عکس یادگاری می گیرند و سپاه را زیر سوال می برند، تمام دستگاه های منتسب به ولایت را زیر سوال برده و بعد می گویند چرا به فلانی توهین شد.

حسن زاده با اشاره به دستگاه قضایی در دهه 60 مقابل منافقین ایستاد، گفت: دستگاه قضایی باید مقابل خائنین بایستد و باید حریم دستگاه قضایی حفظ شود و نباید حریم آن شکسته شود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید به صورت کلان باید مطالبه عمومی مردم و مسئولان، دستگاه قضایی باید به گونه ای باشد که حریم شکنی نشود، تصریح کرد: باید حریم ها حفظ شده و با انسان های حرمت شکن که افراد و مجموعه را زیر سوال می برند، برخورد شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.