تخصیص 20 میلیارد ریال برای تامین آب شهرک صنعتی میاندوآب/ باید فرش قرمز زیر پای سرمایه گذار پهن کنیم
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
شناسه : 269592
6

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب گفت: برای تامین آب شهرک صنعتی میاندوآب 20 میلیارد ریال تخصیص یافته که امیدواریم تحقق یابد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرهاد جودی، امروز در مراسم افتتاح واحد تولیدی در شهرک صنعتی میاندوآب با اشاره به اینکه برای حل مشکلات باید برنامه ریزی داشته باشیم، اظهار کرد: همه مشکلات یک شبه حل نمی شود بلکه باید برنامه ریزی انجام داده و مشکلات را حل کرد.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه همه باید دست به دست هم داده و مشکلات را حل کنیم، افزود: باید با حمایت از سرمایه گذاری و اشتغالزایی و ایجاد درآمد پایدار در منطقه، برای رشد و توسعه گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه باید فرش قرمز زیر پای سرمایه گذار پهن کنیم، گفت: باید دست سرمایه گذار را گرفت و از کسی که می خواهد اشتغال زایی داشته باشد، حمایت کنیم.

جودی به بسته های حمایتی از سرمایه گذاری اشاره و تصریح کرد: این بسته ها در بخش های مختلف در اختیار واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال قرار گرفته و از طرح های تولیدی اشتغال زایی در بخش روستایی و صنایع کوچک نیز حمایت می کنیم.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب با اشاره به اختصاص تسهیلات برای واحدهای تولیدی، اظهار کرد: شهرستان میاندوآب، مقام دوم استانی را در جذب تسهیلات برای واحدهای تولیدی دارد.

وی با بیان اینکه اگر همت کنیم، می شود مشکل بیکاری را حل کرد، افزود: هرکس باید به وظیفه و نقش خود عمل کرده و برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کنیم.

جودی هم چنین با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب، گفت: برای تامین آب شهرک صنعتی میاندوآب 20 میلیارد ریال تخصیص یافته که امیدواریم تحقق یابد و هم چنین با قول مساعدی که معاون وزیر صنعت در سفر خود به میاندوآب داشت، مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.