آتش‌سوزی مغازه تعویض‌ روغنی مهار شد
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 326141
0
 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب:  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: آتش‌نشانان میاندوآب موفق به مهار آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی خودرو در این شهرستان شدند.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: دقایقی قبل طی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی مبنی بر آتش‌سوزی یک باب مغازه؛ تیم‌های عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب سریعاً در محل موردنظر حاضر شدند.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه این حادثه در خیابان باقرخان به وقوع پیوسته بود، افزود: در این حادثه؛ یک باب مغازه تعویض‌ روغنی خودرو دچار آتش‌سوزی شده بود.

 وی گفت: این آتش‌سوزی با تلاش نیروهای دو اعزامی از دو ایستگاه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب مهار و از سرایت آتش‌سوزی به سایر نقاط و منزل مسکونی در طبقه فوقانی مغازه جلوگیری شد.

 محمدی با بیان اینکه خوشبختانه این آتش سوزی بدون تلفات جانی مهار شد، گفت: علت وقوع این حادثه در دست بررسی کارشناسان است.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با تأکید بر رعایت نکات ایمنی و توصیه‌های کارشناسان برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه، اظهار کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش‌سوزی است که شهروندان باید به آن توجه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

*عکس تزئینی است

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.