۳۹ مورد قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی میاندوآب اجرا شد
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۹
شناسه : 301643
6
از ابتدای امسال؛ مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال ۳۹ مورد حکم قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان میاندوآب اجرا شده است.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۹ مورد بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان میاندوآب توسط این اکیپ، قلع و قمع شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه حیات نسل کنونی و آیندگان مستلزم حفظ امنیت غذایی است، خاطر نشان کرد: تامین این امنیت در گرو صیانت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی است.

وی اظهار کرد: اگر باغ‌های کشاورزی به تفرجگاه تبدیل شود روز به روز شاهد کاهش مساحت زمین‌ها و باغ‌ها بوده و با رشد روزافزون جمعیت، تامین نیازهای غذایی جامعه با مشکل روبرو خواهد شد، بنابراین باید تمام توان خود را در صیانت و حفاظت از اراضی کشاورزی بکار گیریم و امانتدار خوبی برای نسل آینده باشیم.

دیانتی از همه کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی خواست که از هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغات از جمله احداث بنا، دیوارکشی، فنس کشی، تفکیک و قطعه بندی، بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی خودداری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اضافه کرد: عدم اجرای قوانین و مقررات قضایی حفظ کاربری اراضی، تخریب ابنیه‌های غیرمجاز و برخورد با متخلفان، موجب ضرر و زیان مالی و ایجاد نارضایتی در بین بهره برداران می شود؛ از این رو بهترین راهکار، اطلاع رسانی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.