گفتمان مقاومت و مقابله با استکبار، گفتمان امامین انقلاب است/ آمریکا جرات و قدرت خطای دیگری علیه ایران را ندارد/ آمریکا باید از منطقه خارج شود
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
شناسه : 286304
8

امام جمعه میاندوآب گفت: گفتمان مقاومت و مقابله با استکبار و دشمنان گفتمان غالب امامین انقلاب بوده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب اظهار کرد: ما تنها یک سیلی در راستای راهبرد انتقام سخت به دشمن زدیم و راهبد انتقام سخت اخراج آمریکا از منطقه است.

امام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان و کشورهای منطقه بدانند که اگر دوباره خطایی از دشمنان سر یزند یا آن کشور مکانی برای خطای دشمن تبدیل شود؛ با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد شد.

وی افزود: آمریکای جنابتکار دیگر جرات خطا ندارد و اگر خطا کند تمام پایگاههایش در هر کشور که باشد باید پذیرای موشک های ایران باشند.

حسن زاده با بیان اینکه شهید سلیمانی، شهید مقاومت بود، تصریح کرد: امروز همه ایران و کشورهای اطراف مدیون سردار سلیمانی هستند و قدرشناسی خود را در حمایت و تشییع پیکر سردار سلیمانی نشان دادند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه برخی در حوادث اخیر دایه مهربانتر از مادر شده اند، تصریح کرد: در خارج از ایران نشسته و دم از حقوق بشر و مردم می زنند در حالی که این حقوق بشر آنها در واقع حقوق بی بشر است.

وی با اشاره به منطق مقابله با استکبار در گفتمان امامین انقلاب، افزود: گفتمان مقاومت و مقابله با استکبار و دشمنان گفتمان غالب امامین انقلاب بوده است.

حسن زاده با بیان اینکه عده ای انسانهای ترسو دم از توهم دشمن می زنند و عده ای آمریکا را کدخدا و ابرقدرت می دانند، اظهار کرد: تفکر نیز وجود دارد که می گوید ما نیز ابرقدرت هستیم و دم در از مذاکره برد-برد می زند که هر سه تفکر غلط و خطرناک است.

امام جمعه میاندوآب افزود: چرا آمریکا به افغانستان و پاکستان لشکرکشی کرد؟ چرا قدرت پاسخ موشکی نداشت، مگر ابرقدرت نبود؟

وی با بیان اینکه به پای این انقلاب خون ها ریخته شده است، تصریح کرد: به برکت خون شهدا بود که امام خمینی(ره) طاغوت 2500 ساله را نابود ساختند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: اگر مردم در قبال انقلاب در مسائل مختلف کم فروشی کنند قطعا بلایش گریبان گیر مردم نیز خواهد شد.

حسن زاده گفت: باید قبل از مراسم روضه خوانی، خداشناسی و ولایت شناسی را با برپایی منابر تقویت کرد.

وی افزود: باید مبدا و مقصد و راهنما و راهبر را شناخت تا معنویت را تقویت کرد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین خواستار برنامه ریزی مسئولان برای جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.