گازرسانی ۵۰۰ روستای آذربایجان‌غربی در حال اجراست
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۹:۲۴
شناسه : 286299
5

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون در ۵۰۰ روستای استان عملیات گازرسانی در حال اجراست.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، علیرضا شیخی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب اظهار کرد: رفع موانع قانونی در گازرسانی مطالبه اصلی مردم در ملاقات عمومی با مسوولان و دست‌اندرکاران این شرکت است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی  افزود: مردم با قوانین و مقررات موجود در زمینه شرایط گازرسانی آشنا نیستند اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز کرده و سپس از شرکت گاز درخواست نصب انشعاب می‌کنند که این موضوع روند گازرسانی در برخی مناطق را با مشکل مواجه می‌کند.

وی گفت: هم‌اکنون از مجموع ۴۵ شهر استان، به ۴۱ شهر گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به سه شهر دیگر نیز در حال اجراست.

شیخی با بیان اینکه مطالعات برای گازرسانی به یک شهر بدون گاز استان نیز در حال انجام است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته آذربایجان‌غربی به لحاظ گازرسانی به روستاها جزو استان‌های کم‌برخوردار کشور بود ولی از سال ۱۳۹۲ گازرسانی به روستاهای شتاب بیشتری به خود گرفته و از ۳۱۳ روستا به یک هزار و ۲۰۰ روستا در سال‌جاری افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی  با اشاره به اینکه هم‌اکنون در ۵۰۰ روستای استان عملیات گازرسانی در حال اجراست، گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و حدود ۹۳ جمعیت روستایی میاندوآب نیز از نعمت گاز برخوردار است و این امر موجب شده که این شهرستان جزو شهرهای نخست استان از لحاظ گازرسانی باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.