پلمب ۳ واحد زیبایی غیرمجاز در میاندوآب
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
شناسه : 314423
0
رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب خبر داد: رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب گفت: سه واحد زیبایی غیرمجاز تزریق ژل، بوتاکس و فیلر در این شهرستان با پیگیری واحد نظارت بر درمان شناسایی و پلمب شد.
پ
پ

یوسف روستا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به شناسایی و پلمب سه واحد زیبایی غیرمجاز در میاندوآب، اظهار کرد: باتوجه‌به گزارش‌های مردمی و بررسی‌های نامحسوس کارشناسان نظارت بر درمان این حوزه مبنی بر فعالیت افراد فاقد صلاحیت در امورات پزشکی در حیطه زیبایی شامل تزریق ژل، بوتاکس و فیلر در شهرستان میاندوآب، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب افزود: با شناسایی مراکز و تأیید تخلف و با هماهنگی‌های لازم به محل فعالیت این مراکز مراجعه و برابر قوانین تعطیل و پلمب شد.

وی گفت: این واحدهای زیبایی، غیرمجاز و فاقد مجوز فعالیت و بدون صلاحیت حرفه‌ای و تحصیلات پزشکی بوده و توسط افراد سودجو با جعل عنوان پزشک برای مراجعین خود خدمات زیبایی انجام می‌دادند.

روستا تصریح کرد: محل فعالیت این مراکز پلمب و افراد خاطی به اتهام ایجاد مؤسسه پزشکی غیرمجاز توسط افراد فاقد صلاحیت و دخالت در امورات درمان و تهدید علیه سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب گفت: استقرار و فعالیت با دستگاه‌های پزشکی بدون اخذ مجوزهای مربوطه از وزارت بهداشت و نیز با حضور افراد فاقد صلاحیت، غیرقانونی بوده و مصداق ایجاد مؤسسه غیرمجاز است.

وی اظهار کرد: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه درمان، سریعاً موضوع را به شماره تماس ۴۵۲۶۸۸۴۹ واحد نظارت بر درمان اطلاع‌رسانی کرده و یا به‌صورت حضوری موضوع را گزارش کنند تا با متخلفین برابر مقررات برخورد شود.

انتهای خبر/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.