کشف و امحای ۳/۵ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
شناسه : 311098
3
 رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب خبر داد: رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب گفت: حدود ۳.۵ تن مواد غذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف در این شهرستان کشف و معدوم‌سازی شد.
پ
پ

یوسف روستا در گفتگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: حدود ۳.۵ تن مواد غذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت میاندوآب طی بازدید و بررسی‌ها کشف شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب افزود: این مواد غذایی در طول چند ماه اخیر توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان از سطح عرضه شهرستان و روستاهای تابعه توقیف و جمع‌آوری‌شده بود.

وی گفت: پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای دادستانی و با حضور نمایندگان سازمان‌های ذی‌ربط، مواد غذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف کشف شده، در محل دفن زباله‌های شهری امحا و معدوم شد.

روستا با اشاره به با اشاره به بازدیدهای مکرر توسط بازرسان بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، تصریح کرد: کار نظارت بر مراکز عرضه در طول سال همچنان بادقت لازم انجام می‌شود و از مردم نیز درخواست داریم هنگام خرید به شرایط بهداشتی مواد غذایی توجه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب هم چنین با اشاره به اجرای بازرسی‌های روزانه از مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی و خوراکی و غیره در سطح شهرستان، تصریح کرد: از عموم مردم خواهشمندیم مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر خریداری کرده و در هنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و نیز پروانه ساخت، مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ تولید و انقضا و آدرس محل تولید توجه کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.