واحد غیرمجاز زیبایی در میاندوآب پلمب شد
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
شناسه : 310560
4
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از پلمب یک واحد غیرمجاز پزشکی در حوزه زیبایی، تزریق ژل و بوتاکس در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

مسعود باقری در گفتگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: پیرو گزارش‌های مردمی و بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان این شبکه، مشخص شد افرادی با راه‌اندازی مرکز زیبایی غیرمجاز در میاندوآب، مبادرت به انجام غیرمجاز امور پزشکی و دخالت در کارهای تخصصی پزشکی می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه این افراد تبلیغات گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی در خصوص امور زیبایی اعم از تزریق ژل و بوتاکس داشتند، افزود: برابر دستور مقام محترم قضایی و توسط کارشناسان نظارت بر درمان، امور حقوقی و در معیت مأمورین انتظامی این واحد پلمب شد.

وی گفت: بر اساس آیین‌نامه‌های وزارت بهداشت، هرگونه فعالیت درمانی در محیط پزشکی منوط به اخذ مجوزهای لازم توسط افراد واجد شرایط امکان‌پذیر است.

باقری تصریح کرد: استقرار و فعالیت با دستگاه‌های پزشکی بدون اخذ مجوزهای مربوطه از وزارت بهداشت و نیز با حضور افراد فاقد صلاحیت، غیرقانونی بوده و مصداق ایجاد مؤسسه غیرمجاز است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اظهار کرد: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه درمان، سریعاً موضوع را به شماره تماس ۴۵۲۶۸۸۴۹ (واحد نظارت بر درمان) اطلاع‌رسانی کرده و یا به‌صورت حضوری موضوع را به این شبکه گزارش کنند تا با متخلفین برابر مقررات برخورد شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.