ورودی‌های شهر میاندوآب ساماندهی می‌شود
۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 322137
4
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: ساماندهی ورودی‌های این شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به تداوم عملیات عمرانی در مناطق مختلف شهری میاندوآب، اظهار کرد: در ادامه عملیات عمرانی شهرداری میاندوآب، ساماندهی ورودی‌های شهری در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار میاندوآب افزود: ساماندهی ورودی‌های شهری میاندوآب یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین موضوعاتی است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته؛ شهرداری میاندوآب به آن ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته و در راستای عمران و آبادانی شهر و رفاه شهروندان، عملیات آسفالت‌ریزی نیز در معابری شهری میاندوآب ادامه دارد، گفت: آسفالت‌ریزی معابر شهری بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی باقدرت و جدیت هرچه‌تمام‌تر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

محمدزاده با اشاره به اینکه بهبود وضعیت عمرانی و سیما و منظر شهری در دستور کار شورای شهر و شهرداری میاندوآب قرار دارد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان از ابتدای فعالیت شورای شهر و شهرداری، آسفالت معابر شهری بود که پس از برنامه‌ریزی و زمان‌بندی در اولویت مجموعه شورای شهر و شهرداری قرار گرفت و عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهری در نقاط مختلف شهر انجام می‌گیرد.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: روندی که در زمینه عمران و آبادانی شهر شروع شده با حمایت و همراهی مجموعه شورای اسلامی شهر میاندوآب ادامه داشته و تمام همت و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب؛ خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است و در این راستا نیز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: در میادین مختلف نیز المان‌های نوری نصب و باتوجه‌به علاقه وافر مردم میاندوآب و آذربایجان به تیم فوتبال تراکتور، المان تراکتور نیز در ورودی میاندوآب نصب شده است.

محمدزاده تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در دست اجرا داریم؛ شاهد میاندوآب زیبا و در شأن مردم این شهر باشیم.

میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند که مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات عمرانی ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.