وجود ۶۲ مدرسه کانکسی، شیروانی و سنگی در میاندوآب/ پنج باب مدرسه در میاندوآب افتتاح شد + تصاویر
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۵۹
شناسه : 286802
18

پنج باب مدرسه با ۲۰ کلاس درس همزمان با دهه مبارک فجر در روستاهای بخش مرکزی میاندوآب به بهره‌برداری رسید.

پ
پ

به گزارش زرین خبر؛ این پروژه ها امروز با حضور مسئولان شهرستانی در روستاهای بخش مرکزی میاندوآب با حضور مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

یکی از این طرح‌ها مدرسه سه کلاسه مشارکتی خیرساز روستای «شکورکندی» بود که با زیر بنای ۱۱۸ مترمربع به بهره برداری رسید.

به گفته بهروز تقی نژاد مدیر آموزش و پرورش میاندوآب در این مدرسه دو هزار مترمربع محوطه سازی و ۲۰۰ مترطول دیوارچینی شده و در ساخت این فضای آموزشی ۱۱ میلیارد ریال از سوی خیّر و دولت هزینه شده‌است.

مدرسه سه کلاسه روستای «زنجیرآباد» دیگر پروژه آموزشی بود که با فضای آموزشی ۱۳۹ مترمربع امروز به بهره‌برداری رسید.

به گفته مسئولان نوسازی مدارس طول دیوارسازی در این مدرسه ۳۲۰ متر و محوطه‌سازی چهار هزار مترمربع بوده و برای احداث این مدرسه بیش از ۱۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده‌است.

مدرسه ۶ کلاسه روستای «قبانکندی» سومین پروژه آموزشی بود که به صورت ۱۰۰ درصدی خیرساز احداث شده است و دارای ۴۰۰ مترمربع زیربنا، ۲ هزار مترمربع مساحت است.

برای ساخت این فضای آموزشی هم شش میلیارد ریال از سوی خیّر و دو میلیارد ریال هم ازسوی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی برای تجهیز آن هزینه شده است.

توسعه چهار کلاسه مدرسه مدرسه روستای «حاجی‌حسن» با زیربنای ۲۰۰ مترمربع و با مشارکت خیر ساز  و اهالی روستا احداث شده‌است‌.

به گفته مسئولان آموزش و پرورش برای این پروژه نیز  ۲/۵ میلیارد ریال جهت ساخت و یک میلیارد ریال از سوی‌ اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی برای تجهیز آن هزینه شده است.

همچنین پروژه توسعه چهار کلاسه روستای «ده‌منصور» نیز به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

این پروژه نیز در ۱۲۰ مترمربع زیربنا و با صرف سه میلیارد ریال با مشارکت خیر مدرسه‌ساز  و اهالی روستا احداث شده است.

وجود ۶۲ مدرسه کانکسی، شیروانی و سنگی در میاندوآب

هم چنین در آئین افتتاح این پروژه ها معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب با اشاره به اینکه طی دهه فجر امسال هفت مدرسه با ۳۲ کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: هفت مدرسه دیگر با ۲۲ کلاس درس نیز طی این دهه کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود.

بهروز تقی نژاد اظهار کرد: در میاندوآب ۶۲ مدرسه کانکسی، شیروانی و سنگی با بیش از ۴۰ سال قدمت فرسوده و تخریبی هستند و جهت رفع این مشکل نیازمند مساعدت خیران است.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.