نیروی انتظامی امین، مقتدر و حافظ منافع مردم است/ ایجاد فتنه در آستانه اربعین، توطئه دشمنان مشترک ایران و عراق است/دشمنان به دنبال کمرنگ کردن پیاده روی اربعین هستند
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
شناسه : 284278
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش های پرسنل ناجا، اظهار کرد: پلیس مقتدر، قانونمند و امین مردم و مقتدر در برابر هنجارشکنان و قانون شکنان است.
امام جمعه میاندوآب به ویژگی های نیروی انتظامی از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: اقتدار از نخستین ویژگی های نیروی انتظامی است که باید در همه حال در مقابل قانون شکنان به آن توجه داشته باشیم.
وی عزت را دیگر ویژگی نیروی انتظامی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی باید در چشم مردم عزیز بوده و پارسایی و پاکدامنی باید در تمام عرصه ها رعایت شود.
حسن زاده احساس مهربانی و خدمت به مردم را دیگر ویژگی نیروی انتظامی عنوان و تصریح کرد: همه از نیروی انتظامی مقتدر، عزتمند و مهربان در برابر همه و قاطع در برابر نیم درصد هنجارشکن حمایت می کنیم.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه این مسئولیت در نزد شما امانت است، اظهار کرد: عمل به مر قانون از سفارشات مقام معظم رهبری است که باید مورد توجه همه باشد.
وی به قضایای اخیر عراق اشاره و با بیان اینکه دشمنان دائم به دنبال فتنه و توطئه هستند، افزود: بحول قوه الهی؛ هوشیاری مردم، توطئه و فتنه دشمنان را خنثی خواهد کرد.
حسن زاده گفت: دشمنان و آل سعود و… با استفاده از امپراطوری رسانه ای به دنبال کمرنگ کردن اربعین هستند و هر روز و همه ساله یک توطئه ایجاد می کنند که بحول قوه الهی در این توطئه جدید نیز ناکام می مانند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.