نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و عرضه محصولات بومی و محلی در میاندوآب افتتاح شد + تصاویر
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
شناسه : 285466
6

به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه عرضه محصولات بومی و محلی با هدف حمایت از فعالان اقتصاد مقاومتی در میاندوآب افتتاح شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم افتتاح این نمایشگاه امروز در محل نمایشگاه های دائمی بین المللی میاندوآب و با حضور مسئولان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار زرین خبر، گفت:  این نمایشگاه امروز سوم آذر ماه با بیش از 88 غرفه در محل نمایشگاه های دائمی بین المللی میاندوآب افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد: در این نمایشگاه، محصولات بومی و محلی با هدف حمایت از فعالان اقتصاد مقاومتی توسط بسیجیان حوزه های تابعه ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در معرض دید عموم مردم گذاشته شده است.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت پنج روز در محل نمایشگاه های دائمی بین المللی میاندوآب دایر بوده و علاقمندان می توانند تا هشتم آذر ماه همه روزه از ساعت 16 تا 23 از آن بازدید به عمل آورند.

پالهنگ تصریح کرد: بسیج و بسیجیان در همه عرصه ها آماده دفاع از ارزش های انقلاب و نظام بوده و هستند و در عرصه اقتصادی نیز به عنوان پیش قراولان تحقق اقتصاد مقاومتی بوده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه  اظهار کرد:  به مناسبت هفته بسیج امسال در شهرستان میاندوآب بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و… با شعار«بسیج، ۴۰سال خدمت، جهاد و شهادت» برگزار می شود.

وی افزود: همزمان با هفته بسیج امسال در میاندوآب چهار طرح اقتصادی و محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.