معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب منصوب شد
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
شناسه : 301894
10
طى حكمى از سوی استاندار آذربایجان غربی، "محمد رضا رضایی" به عنوان "معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه میاندوآب" منصوب شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، طى حکمى “محمد رضا رضایی” را به عنوان “معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه میاندوآب” منصوب کرد.

فرماندار میاندوآب در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه میاندوآب، گفت: تغییر و تحول در پست های مدیریتی امری طبیعی و در راستای توسعه و پیشرفت انجام می پذیرد،هرکسی که در دولت مردمی و قوی دکتر رییسی قبول مسئولیت می کند باید آنگونه که شایسته و بایسته ملت امام حسین است در جهت رفع مشکلات و آسایش مردم عمل نماید.

علی پیام افزود: جناب آقای اکبری در طول دوره خدمت خود بویژه در بحث توقیف مصالح رودخانه ای که سالیان سال به تاراج می رفت عملکرد خوبی داشتند که شایسته تقدیر است.

وی اظهار کرد: آقای رضایی فردی متعهد و انقلابی از مجموعه آموزش و پرورش هستند، با توجه به سوابق و روحیات این بزرگوار انتظار داریم با تمام وجود دغدغه مند مشکلات مردم بوده و با تعامل و همکاری گسترده با مدیران شهرستان و بالاخص امام جمعه فرهیخته میاندوآب و نماینده محترم مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی در جهت توسعه شهرستان و آسایش مردم عمل نمایند.

محمدرضا رضایی دانشجوی دکترای فلسفه و کلام می باشد که سابقه خدمت ۲۸ ساله در آموزش و پرورش دارد.

وی پیش از ۵ سال معاون آموزش و پرورش میاندوآب، مدرس دانشگاه های آزاد، پیام نور و علمی و کاربردی در شهرستانهای میاندوآب، مهاباد و بوکان را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.