مصوبات کمیسیون تلفیق منجر به رونق اقتصادی می شود/ انقلاب اسلامی ایران، گفتمانی جدید به دنیا معرفی کرد
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
شناسه : 292826
10
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب گفت: مصوبات کمیسیون تلفیق، روحیه و رویکرد جهادی انقلابی و ارزش محور را به منصه ظهور رساند و قطعا با همراهی دولت و نظارت مجلس در سال آینده شاهد ایجاد طرح و رویکرد جدید رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود‌.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، تحول عظیمی در ایران و دنیا به پا کرد و اندیشه و گفتمانی جدید به دنیا معرفی کرد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به ۳۰ مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰، افزود: قطعا با تصویب نهایی این مصوبات در صحن علنی مجلس شاهد رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به این ۳۰ مصوبه، گفت: این مصوبه روحیه و رویکرد جهادی انقلابی و ارزش محور را به منصه ظهور رساند و قطعا با همراهی دولت و نظارت مجلس در سال آینده شاهد ایجاد طرح و رویکرد جدید رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود‌.

حسن زاده تصریح کرد: حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی که مورد سواستفاده صاحبان قدرت قرار می گرفت، محاسبه رایگان هزینه برق و آب و گاز مستضعفان طبق مصوبه، شفاف سازی حقوق و مزایای پرداختی به کارکنان، سهام عدالت و اخذ مالیات از هنرمندان و افزایش یارانه ها و وام ازدواج و اعمال تعرفه گمرگی… از جمله عناوین ۳۰ مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۰ است.

امام جمعه میاندوآب افزود: از کمیسیون تلفیق تقدیر و تشکر کرده و از مجلس می خواهیم تا با تصویب نهایی در صحن علنی مجلس، سبب ایجاد زمینه رونق اقتصادی شود.

حسن زاده با اشاره به سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: غربی ها به زن به عنوان یک کالا و ابزار نگاه می کند که این برخلاف آموزه های دین مبین اسلام است که حجاب را زینت زنان می داند.

وی هم چنین با تاکید بر اینکه احترام به والدین نباید در فضای مجازی خلاصه شود، افزود:احترام به والدین و نیکی کردن به آنان از مهمترین آموزه های اخلاقی دین اسلام و از اثر بخش ترین عبادات در کسب رضای خداوند است که در فضای حقیقی نیز باید همیشه مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.