فعالیت ۱۱ صندوق اعتبار خرد زنان روستایی در میاندوآب
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۶
شناسه : 301627
8
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد؛  معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: در راستای حمایت از فعالیت‌های زنان روستایی، 11 صندوق اعتبار خرد زنان روستایی در این شهرستان فعال است.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۱۱ صندوق با عضویت ۳۸۲ نفر از زنان روستایی، در شهرستان میاندوآب در حال فعالیت است که این آمار بدون احتساب صندوق های موجود در چهاربرج و باروق است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: راه اندازی  صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی یکی از برنامه های موفق و نتیجه بخش جهاد کشاورزی در راستای ساماندهی فعالیت های زنان روستایی و ایجاد اشتغال در این قشر از جامعه است.

وی گفت: با راه اندازی این صندوق ها و تجمیع سرمایه های اندک زنان روستا و جذب کمک های دولتی بعنوان سرمایه اولیه، اعطای تسهیلات کم بهره و راه اندازی کارگاه های تولیدی کوچک، کمک شایانی به شکوفایی استعدادهای زنان روستایی و ایجاد اشتغال برای بانوان در سطح روستاها نموده است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به این مطلب که زنان ۵۰ درصد جمعیت جامعه را تشکیل می دهند؛ تصریح کرد: حمایت از فعالیت های زنان، همواره موجب توانمندسازی این قشر از جامعه و درخشش آنان در عرصه های مختلف می شود.

دیانتی با بیان اینکه بانوان غیرتمند میاندوآبی با فعالیت در عرصه های مختلف همواره برای شهرمان افتخار آفریدند، افزود: سال گذشته نمونه ملی در رشته تسهیلگر زن روستایی از این شهرستان بود و امسال نیز، خانم مهندس الناز مولودی مدیر عامل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی این شهرستان نمونه ملی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.