فرهنگ مقاومت دشمنان را به عقب رانده است/ باید فرهنگ شهدا و انقلابی گری به نسل حاضر انتقال یابد
۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۹:۲۷
شناسه : 286036
6

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: به برکت مقاومت است که امروز دشمنان احساس یاس و ناامیدی می کند لذا باید فرهنگ شهدا و انقلابی گری را به نسل حاضر بشناسانیم و انتقال دهیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در نشست سیاسی بصیرتی کانون بسیج جامعه پزشکی میاندوآب با اشاره به حماسه ۹ دی، اظهار کرد: در 9 دی مردم ایران اسلامی به تاسی از اباعبدالله الحسین(ع) و فرهنگ عاشورا، ولایتمداری و عزت خود را نشان دادند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تبیین ابعاد مختلف حماسه 9دی، گفت: مردم در 9 دی با اتحاد و همدلی، بصیرت و میثاق خود با ولایت و انقلابی گری خود را به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه دشمن در فتنه با تمام توان به میدان آمده بود، افزود: دشمن تلاش کرده ومی کند تا ملت را از نظام و ولایت جدا کند و با تمام توان در این راستا به میدان آمده است.
پالهنگ با اشاره به اینکه اراده الهی در پشت حماسه 9دی بود، تصریح کرد: باید با اتحاد و انسجام به پیش رفت و بصیرت و هوشیاری داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به ویژگی های انسان بصیر اشاره کرد و گفت: انسان بصیر اهل تفکر بوده و ظاهربین و سطحی نگر نیست و از حوادث تاریخی درس عبرت می گیرد.
وی در ادامه به فرهنگ مقاومت و ایثار اشاره کرد و افزود: باید فرهنگ شهدا و انقلابی گری را به نسل حاضر بشناسانیم و انتقال دهیم.
پالهنگ با بیان اینکه امروز فرهنگ مقاومت جهان شمول شده است، اظهار کرد: به برکت مقاومت است که امروز دشمنان احساس یاس و ناامیدی می کند و دشمن را عاجز کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تصریح کرد: شهید حججی ها ثمره فرهنگ مقاومت و ایثار هستند و دشمن نیز از این اراده قرآنی می ترسد که در جبهه مقاومت، جبهه فناوری و تکنولوژی دشمن را مایوس ساخته اند.
وی با بیان اینکه باید قدردان امنیت باشیم، تصریح کرد: احساس امنیت از امنیت بالاتر و مهم تر است و امروز امنیت ایران اسلامی در سایه رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دنیا بی بدیل است.
پالهنگ با بیان اینکه دشمن در فتنه و حوادث اخیر کشور نیز با تمام توان به میدان آمده بود، اظهار کرد: امپراطوری رسانه ای دشمنان تمام تلاش خود را نیز به کار گرفته بود ولی با هوشیاری و بصیرت مردم کاری از پیش نبرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامیدی مردم هستند، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای امید آفرینی مردم حرکت کنیم.
سهراب حیدری گفت: دشمنان به دنبال سلب اعتماد مردم از نظام و مسئولان هستند و لذا باید هوشیار و آگاه باشیم.
وی با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم، افزود: باید با خدمت صادقانه و بیش از پیش در راستای خدمت رسانی به مردم گام برداشت و بیش از پیش برای عزت ایران اسلامی و حفظ حرمت خون شهدا تلاش کرد.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.