غرق‌شدن مرد ۳۳ساله حین ماهیگیری در تاتائو
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۱۵
شناسه : 321033
4
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب خبر داد: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: یک مرد حدوداً ۳۳ساله حین ماهیگیری در رودخانه تاتائو (سیمینه‌رود) میاندوآب غرق شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: به دنبال تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی، سریعاً اکیپی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه یک مرد حدوداً ۳۳ساله حین ماهیگیری در رودخانه تاتائو (سیمینه‌رود) میاندوآب دچار حادثه و غرق شده بود.

وی گفت: جسد این فرد پس از رویت توسط افراد محلی از آب بیرون کشیده شده بود.

 محمدی تصریح کرد: پس از آگاهی از جزئیات حادثه؛ مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با هماهنگی و انجام اقدامات لازم؛ جسد این فرد را به گلشن زهرا انتقال دادند.

محمدی تصریح کرد: این دومین حادثه غرق‌شدگی در میاندوآب از ابتدای امسال است که علی‌رغم تلاش تیم‌های آتش‌نشانی و امداد و نجات نتیجه‌بخش نبوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با اشاره به اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

محمدی تصریح کرد: شهروندان تاحدامکان از شنا در رودخانه‌ها خودداری کرده و خطر شنا در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

هر سال با گرم‌شدن هوا جوانان به شنا در رودخانه زرینه‌رود، سیمینه‌رود و کانال‌های آب در میاندوآب روی می‌آورند که متأسفانه گاهی به علت عدم آشنایی با فنون شنا برخی از جوانان براثر غرق‌شدگی جان خود را از دست می‌دهند.

خطر غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و کانال‌ها یکی از موضوعات غم‌انگیزی است که همواره شناگران در رودخانه‌ها و کانال‌های آب را به‌شدت تهدید می‌کند که این موضوع همواره در تابستان نمود بیشتری دارد.

میاندوآب در کریدور ارتباطی شمال غرب کشور واقع شده است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.