عملیات احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در میاندوآب آغاز شد
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۰۲
شناسه : 291447
7

مدیرشبکه بهداشت و درمان میاندوآب از آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی جایگزین بیمارستان عباسی این شهرستان خبر داد.

پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: با تلاس دستگاههای مسئول و حمایت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان، زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع در محوطه بیمارستان عباسی فعلی برای ساخت یمارستان ۲۰۰ تخت خوابی اختصاص یافت و ساخت آن به سازمان نظام مهندسی مسکن و شهرسازی سپرده شد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: در آبان ماه امسال نیز نقشه برداری، اجرای نقشه مهندسی ساختمان و در نهایت خاک برداری این پروژه عظیم در این شهرستان آغاز و هم اکنون محوطه مورد نظر توسط پیمانکار طرف قرارداد در حال خاک برداری و آماده سازی بستر مناسب برای اجرا و عملیاتی سازی ساخت پروژه است.

وی اظهار کرد: این بیمارستان قرار است به عنوان جایگزین بیمارستان عباسی در مدار خدمت رسانی قرار گیرد و در چشم انداز ترسیم شده‌ برای آن نیز، ۲۰۰ تا ۲۵۰ تخت بستری مد نظر است.

حیدری تصریح کرد: بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی با زیر بنای ۲۰ هزار متر مربع یکی از اقدامات خوب وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی است که در این شهرستان اجرا می شود.

مدیرشبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه یکی از راههای ماندگاری متخصصین حوزه درمانی ایجاد فضای های درمانی استاندارد است، افزود: تکمیل و راه اندازی پروژهای درمانی در شهرستان در بخش دولتی و حتی خصوصی یکی از راههای جذب متخصصین و ماندگاری آنان در شهرستان است که در این راستا قدم برمی داریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.