عملیات آبرسانی به ۳۷۹ روستای آذربایجان غربی ادامه دارد
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
شناسه : 304636
7
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: با لوله گذاری به طول ۹۰۰ کیلومتر، ۳۷۹ روستا در آذربایجان غربی آبرسانی می شود.
پ
پ

به گزارش گروه اجتماعی زرین خبر به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو  با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی در شمال غرب کشور، گفت: در شمال استان آذربایجان غربی ۱۰۶ روستا با چالش و تنش آبی جدی مواجه هستند و برای حل این مشکل طرح آبرسانی از خرداد ماه آغاز و بدون تعطیلی عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ۳۷۹ روستا در آذربایجان غربی آبرسانی می شود، افزود: برای این طرح ۹۰۰ کیلومتر لوله گذاری می شود و طبق قرارداد باید ۳۰ ماهه به بهره برداری برسد ولی تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا ۱۸ ماهه به بهره برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم چالش آب را در روستاها حل کرده و از بهترین مسیر آبرسانی صورت گیرد.

اوصانلو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تامین امنیت پایدار اظهار کرد: امنیت پایدار مردمی صرفا تامین امنیت نظامی نیست، امنیت پایدار در واقع کمک نیروهای نظامی به مردم و کمک مردم به نیروهای نظامی است.

وی به اقدامات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در حوزه بهداشت و درمان نیز اشاره و اظهار کرد: هم اکنون در ۳۶ نقطه آذربایجان غربی خانه های بهداشت در حال ساخت است.

اوصانلو با اشاره به توزیع بسته های معیشتی و جهازیه برای نوعروسان، گفت: همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) حدود ۶۰۰ جهازیه در استان های کردستان و آذربایجان غربی اهدا می شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به افتتاح ۱۶هزار طرح محرومیت زدایی، افزود: طرح های محرومیت زدایی با تمام توان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.