شهید «عزیز ابراهیمی»
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۰
شناسه : 320977
3
شهید «عزیز ابراهیمی» دهم اسفند ۱۳۳۹، در روستای حاصل قویی از توابع شهرستان میاندوآب در یک خانواده‌ای پاک و مذهبی و معتقد به اصول اسلام دیده به جهان گشود.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، شهید «عزیز ابراهیمی» دهم اسفند ۱۳۳۹، در روستای حاصل قویی از توابع شهرستان میاندوآب در یک خانواده‌ای پاک و مذهبی و معتقد به اصول اسلام دیده به جهان گشود.

وی از همان کودکی علاقه خاصی به مجالس مذهبی و دینی داشت و احترام فراوانی برای ائمه اطهار قائل می‌شد علت این علاقه و احترام حضور مستمر پدر در مجالس مذهبی و انتقال مسائل و موارد آن در سطح خانواده بود. پس از سپری‌کردن دوران کودکی به تحصیل علم و دانش پرداخت توانست تا پایان دوره ابتدایی درس بخواند، به‌خاطر نیاز و محرومیت خانواده از همان دوران نوجوانی مشغول کار شد تا بتواند نیازهای پدر و مادر و خانواده خویش را تأمین نماید.
عزیز فردی صادق و درستکار بود، با مردم روستا و خانواده خویش با متواضع و فروتنی برخورد می‌کرد. او علاقه‌مند به اسلام و انقلاب بود و در مساجد و راهپیمایی‌ها حضور فعالی داشت.

به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و به منطقه عملیاتی جنوب اعزام شد و پس از ماه‌ها جهاد و مبارزه با دشمنان و سه بار زخمی‌شدن یازدهم تیر ۱۳۶۵، در بمباران هوایی چنگوله بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

منبع: اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی
انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.