شهید رئیسی محبوب مردم ایران بود
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
شناسه : 320635
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: شهید رئیسی محبوب مردم ایران و همه کشورهای دنیا بودند و باید رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی انتخاب کنیم.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و با عرض تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، اظهار کرد: پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان حاوی پیام‌ها و توصیفات درخشانی بود.

امام‌جمعه میاندوآب گفت: مقام معظم رهبری ۲۲ ویژگی از جمله عالم، مجاهد، خادم‌الرضا (ع)، شهادت در اثنی خدمت، بزرگوار، فداکار، عزیز، تلاش برای خدمت به مردم، کشور و درگذشت شهادت‌گونه و باارزش و غیره برای حضرت آیت‌الله رئیسی برشمردند که بی‌نظیر بود.

وی افزود: شهید رئیسی مورداحترام سران کشورهای مختلف بودند و دیدیم که بیش از ۶۵ کشور دنیا به شهید رئیسی ادای احترام کرده و در مراسم تشییع ایشان حضور یافتند.

حسن‌زاده در ادامه با اشاره به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین از سوی کشورهای دنیا، تصریح کرد: امروز ۱۴۳ کشور در دنیا علیه رژیم صهیونیستی قدم برداشته و کشور مستقل فلسطین را به رسمیت می‌شناسند درحالی‌که ۴۵ سال پیش کسی جرأت صحبت علیه رژیم صهیونیستی را نداشت.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: این عزت و اقتدار را ایران اسلامی به ما داده است که امروز همه ملت‌های آزاده دنیا از آن الهام گرفته‌اند.

وی گفت: چه کسی بارو می‌کرد که روزی در مقابل دانشگاه‌های آمریکا، دانشجویان به پا خیزند و علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطین راهپیمایی کنند و شعار سر دهند و یا چه کسی باور می‌کرد که در ژاپن مردم علیه رژیم صهیونیستی و در دفاع از فلسطین به زبان فارسی شعار دهند.

حسن‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی، عده‌ای دست‌به‌کار شدند تا دولتی بر خلاف دولت شهید رئیسی بر سرکار آید، افزود: این یک هشدار علیه ضدانقلاب، منافقین و آنهایی که در تشییع شهید رئیسی شرکت نکردند و حقی برای تشکیل دولت ندارند.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه نیروهای انقلابی، ولایی و سربازان ولایت باید متحد باشند، تصریح کرد: باید رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی بر سرکار آید که در یک هفته به سه استان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی تمام کشورهای منطقه را متحد کرد، گفت: ما رئیس‌جمهوری در تراز آقای رئیسی می‌خواهیم تا این انقلاب به مسیر توسعه و رشد خود ادامه دهد.

حسن‌زاده هم چنین با اشاره به روز مقاومت و پایداری، اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی، مقاومت بوده و در ۴۵ سال گذشته نیز مردم ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی قطار انقلاب را به این نقطه رسانده‌اند و باز هم این مقاومت ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.