سرمایه‌گذار را تهدید می‌کنند تا دلسرد شود
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
شناسه : 326044
1
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی:  نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از صاحبان سرمایه را هماهنگ کرده‌ام تا در حوزه انتخابیه سرمایه‌گذاری کند ولی می‌گوید که در تماس تلفنی او را تهدید می‌کنند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، علی احمدی در آئین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی در چهاربرج با اشاره به اینکه بر اساس عدالت برنامه‌ها و پروژه‌ها را در سه شهرستان میاندوآب، چهاربرج و باروق پیگیری می‌کند، اظهار کرد: به هیچ عنوان به تبعیض و ناعدالتی اعتقاد نداشته و رویکرد بنده رعایت عدالت برای پیگیری امورات سه شهرستان است.

 نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حوزه انتخابیه به کار گرفته است، افزود: هر آنچه در توان دارم برای پیگیری مسائل و مشکلات تلاش می‌کنم.

 وی گفت: به جد و تا حداکثر توان پیگیر نیازمندی‌ها، حوزه اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری، مسائل عمرانی، آبادانی و بهداشت و درمان شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق هستم.

 احمدی با اشاره به اینکه برخی اوقات اختلافات و اشکالاتی مطرح می‌شود تا جلوی کار گرفته شود، تصریح کرد: بدون توجه به حواشی و اختلافات، کار خود را پیش می‌بریم و برای توسعه شهرستان‌ها تلاش می‌کنیم.

 نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از صاحبان سرمایه را هماهنگ کرده‌ام تا در حوزه انتخابیه سرمایه‌گذاری کند ولی می‌گوید که در تماس تلفنی او را تهدید می‌کنند، اظهار کرد: این فرد حتی تسهیلات هم نمی‌خواهد؛ ولی متأسفانه نیامده؛ حاشیه‌سازی و او را تهدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه بدون توجه به حواشی کار خود را پیش می‌بریم، گفت: ولی همه بدانند این نوع رفتارها بنده را سست و دلسرد نمی‌کند و بلکه با انرژی بیشتر کارها را دنبال خواهم کرد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی هم چنین با بیان اینکه این فرد را به سرمایه‌گذاری برای شهرهای دیگر دعوت کرده‌اند، اظهار کرد: به او می‌گویند که در شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری کند و اتفاقاً در شهرهای دیگر مشتری ایشان هستند؛ ولی به ما محبت داشته و درصدد سرمایه‌گذاری در منطقه ما است.

 در این مراسم امام‌جمعه و فرماندار چهاربرج و جمعی از مسئولان چهاربرج حضور داشتند.

 شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

شهرستان میاندوآب در تقسیمات کشوری هم اکنون دارای چهار بخش مرکزی، بکتاش، للکلو و گوگ تپه بوده و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق این شهرستان به شهرستان ارتقا یافتند.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.