رمز موفقیت ما پیروی و تبعیت از تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری است
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
شناسه : 285661
10

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت:اتحاد، همدلی و انسجام و تبعیت از رهبری از ضروریات امروز کشور است که همه مسئولان ادارات و نهادها و مردم باید به آن توجه داشته و نقشه و توطئه شوم و پلید شیاطین استکباری را نقش بر آب کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در نشست روشنگری اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب با تاکید بر لزوم بصیرت و هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در طول 40 سال گذشته همواره هوشیاری و بصیرت خود را با حضور در صحنه های مختلفی که نظام نیاز داشته است به نمایش گذاشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان و حوادث اخیر در کشور، افزود: مردم با درایت رهبری و هوشمندی و بصیرت؛ صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

وی گفت: حضور مردم در صحنه و راهپیمایی های میلیونی خودجوش در این ایام که مصادف با هفته بسیج نیز بود، نمایش بیعت دوباره مردم با امام و رهبری و شهدا بود.

پالهنگ در ادامه با تاکید بر اتحاد و انسجام ملی، تصریح کرد: اتحاد، همدلی و انسجام و تبعیت از رهبری از ضروریات امروز کشور است که همه مسئولان ادارات و نهادها و مردم باید به آن توجه داشته و نقشه و توطئه شوم و پلید شیاطین استکباری را نقش بر آب کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تشریح ابعاد مختلف ناآرامی ها و اعتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: صحنه گردان و پشت صحنه این اغتشاشات و گروههای فعال در آشوب های اخیر از حمایت دلارهای کثیف سعودی و صهیونیستی و آمریکایی برخوردار بودند.

وی افزود: عوامل خارجی فتنه انگیزی ها با راهبرد ترکیبی و با استفاده از همه ابزارهای مادون جنگی استکبار جهانی به مواجهه با ملت و نظام اسلامی پرداخته و برای براندازی گام به میدان گذاشته بودند ولی به مصداق آیه قرآنی، خداوند مکر و حیله آنها را به خودشان برگرداند.

پالهنگ هم چنین با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی های بسیج در عرضه و تولید محصولات بومی ومحلی، گفت: باید به توانمندی داخلی توجه داشت و نمایشگاه بسیج در شهرستان میاندوآب نشان داد که ظرفیت بسیج و بسیجیان در این زمینه بالا بوده و همه باید پای کار باشند تا شاهد پیشرفت و بهبود وضعیت باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به مقوله امنیت اشاره و اظهار کرد: ما امنیت خود را مدیون خون شهدا و رزمندگانی هستیم که در مرزها با انواع سختی ها از امنیت و آرامش ما مرزبانی می کنند و باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.