دشمن از جهاد علمی جوانان انقلابی بیمناک است
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۰۵
شناسه : 285823
8

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: در سایه جهاد علمی است که می توانیم با اراده انقلابی و جهادی، نشدنی ها را شدنی کنیم و به دستاوردهای خوبی در زمینه های مختلف دست یابیم و دشمنان نیز از این موضوع بیمناک هستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در میاندوآب که توسط بسیچ دانشجویی و با حضور پژوهشگران دانشگاهی برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش، اظهار کرد: تحقیق و پژوهش باید در اولویت مراکز علمی بوده و دانشجویان و دانشگاهیان به آن توجه داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت:تحقیق و پژوهش رمز و کلید توسعه بوده و باید به این موضوع برای دست یابی به جامعه ای پیشرفته و توسعه یافته توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به بحث جهاد علمی، افزود: در سایه جهاد علمی است که می توانیم با اراده انقلابی و جهادی، نشدنی ها را شدنی کنیم و به دستاوردهای خوبی در زمینه های مختلف دست یابیم و دشمنان نیز از این موضوع بیمناک هستند.

پالهنگ با بیان اینکه دشمنان بر روی همه اقشار جامعه برنامه ریزی کرده اند، تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان این است که سرعت رشد کشور ما را در زمینه های مختلف بگیرد و برای آن نیز تلاش می کند و لذا باید هوشیار و آگاه باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب بر لزوم تربیت نیروی جوان مومن انقلابی تاکید و اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید داشته و بر مسئولان وظیفه است تا در تربیت جوانان مومن انقلابی بکوشند و خود جوانان هم بر تقویت باورهای ایمانی و انقلابی خویش همت گمارند.

وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: انقلابی و غیرانقلابی مبنای فکری ما بوده و باید این موضوع را برای جوانان تبیین کنیم.

پالهنگ با بیان اینکه همه باید حضور حداکثری در انتخابات توام با انتخاب اصلح تلاش کنیم، تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات همه نقشه های دشمنان را خنثی می کند و انتخاب اصلح نیز کسی است که در مسیر انقلاب و در خدمت انقلاب باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.