دشمنان از وجود ایران قوی و مقتدر در هراس هستند/ میان اعتراض و اغتشاش تفاوت وجود دارد
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۷
شناسه : 303710
5
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: قدرت ایران در علم، فن‌آوری و حتی جنگ قابل مقایسه با گذشته و دوران آغاز انقلاب نیست واین همان چیزی است که ابرقدرت های جهان را نگران ساخته و لرزه بر اندامشان انداخته است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در جمع مردم میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: تا پای جان برعهدی که با امام راحل(ره) و شهدا برای حفظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسته ایم، هستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه رمز پیروزی امت رسول الله (ص) بصیرت ، صبر، مقاومت و استقامت است، افزود: در طول عمر ۴۳ ساله انقلاب آنچه که توطئه ها، تحریمها و تهدید های دشمنان را ناکام گذاشت همدلی و استقامت ملت ایران بوده است.

وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر مدافعین امنیت با جوانانی که از روی ناآگاهی توسط دشمنان کشور اغفال شده بودند با عطوفت رفتار کرده و به آغوش خانواده بازگرداندند، گفت: در این میان تعدادی از عوامل ضد انقلاب که قصد ایجاد ناامنی داشتند را دستگیر و به مراجع قضایی سپرده شدند و لذا باید قدردان و دعاگوی  تمام نیروهای امنیتی انتظامی، نظامی و سربازان گمنام امام زمان (عجل) باشیم.

پیام تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر عده ای تاپای جان ایستادند و رستگار شدند، ولی عده ای از خواص پشت به انقلاب کرده و پنهان شدند و در امتحان انقلاب رفوزه شدند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه متأسفانه در بیشتر مواقع حتی معلمان و پدر و مادرها از حضور فرزندشان در جمع اغتشاشگران بی اطلاع هستند، اظهار کرد: جامعه روحانیت، ائمه جمعه و جماعت، اساتید دانشگاه ها، نخبگان، مجموعه آموزش و پرورش و حتی خانواده ها باید اهتمام ویژه ای نسبت به آشنایی نسل جوان با اهداف و دستاوردهای انقلاب، جنگ تحمیلی و هزاران توطئه دشمن داشته باشند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را انکار نمی کنیم، افزود: ولی باید توجه داشت بخش عمده ای از این مشکلات ناشی از سوء مدیریت در گذشته بوده و از دولت های قبلی برجای مانده است و اکنون دولت سیزدهم با هدف محرومیت زدایی و مبارزه با رانت و رشوه به میدان آمده و اطمینان می‌دهیم که در مدت زمان کوتاهی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

پیام با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با صلابت و قدرت در میدان است و تلاش ابرقدرتهای جهان برای دورماندن ایران از روند توسعه و پیشرفت ناکام مانده است، تصریح کرد: قدرت ایران در علم، فن‌آوری و حتی جنگ قابل مقایسه با گذشته و دوران آغاز انقلاب نیست واین همان چیزی است که ابرقدرت های جهان را نگران ساخته و لرزه بر اندامشان انداخته است.

فرماندار میاندوآب افزود: توطئه ها، تحریمها، ترورها، فتنه ها، جنایاتی که توسط داعش در سوریه، لبنان و عراق رقم خورد، شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و هزاران ضربه دیگر که توسط آمریکای جنایتکار و متحدانش بر پیکر اسلام وارد شد هیچگاه از ذهن ملت بزرگ ایران پاک نخواهد شد.

وی گفت: نسل جوان باید بداند تفاوت فاحشی میان اعتراض و اغتشاش وجود دارد، ایجاد اغتشاش زمینه حضور نیروهای اجنبی همچون داعش، دموکرات، کومله و …فراهم خواهد ساخت که نتیجه اش ویرانی کشور، تفرقه، ناامنی و تاراج سرمایه های ملی خواهد بود.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه امروز ضد انقلاب، جوانان اغفال شده را در مقابل مدافعین امنیت قرار داده و از آنها برای خود سنگر درست کرده است، اظهار کرد: ولی دولتمردان در کنار  ملت بزرگ ایران نه تنها جوانان را آگاه ساخته و به آغوش انقلاب خواهند سپرد بلکه در راه حفظ ایران اسلامی و اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.