دستگیری سارقان سیم و کابل در میاندوآب
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
شناسه : 325131
1
 فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از دستگیری سه نفر سارق حرفه‌ای سیم و کابل با اعتراف به ۴۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: به دنبال دریافت خبری مبنی بر سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان میاندوآب رسیدگی به موضوع در دستور کار مأمورین پلیس آگاهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب افزود: در این راستا با هوشیاری مأمورین پلیس آگاهی ۳ سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق شناسایی و دستگیر و به مقر پلیس انتقال یافتند.

وی گفت: در تحقیقات صورت‌گرفته از این متهمان، آنها به سرقت ۴۱ فقره سیم و کابل برق در نقاط مختلف شهر اعتراف کرد.

رستم پور تصریح کرد: دراین‌رابطه یک دستگاه خودرو سواری توقیف و مقادیری سیم و کابل از مخفیگاه متهمین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب اظهار کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی جهت سیر مراحل تحویل داده شدند.

 فرمانده انتظامی میاندوآب تصریح کرد: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت در سطح جامعه داشته و ازاین‌رو می‌توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوءاستفاده سارقان شده و با اعلام به‌موقع سرقت‌ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان کمک کنند.

 وی با تأکید بر اینکه مردم باید توصیه‌هایی پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند، اظهار کرد: از همشهریان عزیز خواهشمندیم نسبت به استفاده از قفل‌های کتابی در درب‌های کارگاه فاقد نگهبان، حساسیت نسبت به کنترل و بسته‌بودن در ورودی یا پارکینگ ساختمان به‌ویژه کرکره‌های برقی پارکینگ و رعایت نکات امنیتی در نگهداری اشیا باارزش اهتمام داشته باشند.

 رستم پور افزود: پلیس از طریق تلفن و پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.