اتحاد و مقاومت راه شکست دشمنان است
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
شناسه : 326191
0
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: دشمن آن زمانی پیروز می‌شود که اتحاد را از بین ببرد و تفرقه بیفکند و لذا اگر می‌خواهیم بر دشمن پیروز شویم با زیر پرچم ولایت متحد شده و شاخ دشمنان را بشکنیم.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به تحولات منطقه، اظهار کرد: امروز جبهه استکبار به سردمداری آمریکای جنایت‌کار با تمام توان از جنایت‌های رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

 امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مسئله در بررسی وضعیت جبهه مقاومت؛ شناخت دو طرف درگیری است، افزود: در یک طرف جبهه استکبار با نقش‌آفرینی ارتش ترور مستقر در پادگان موسوم به اسرائیل بوده و در طرف دیگر گروه‌های مبارز و حق‌طلب که خواهان اقامه عدل و حفظ سرزمین خود هستند.

حسن‌زاده با بیان اینکه استکبار جهانی با تمام قدرت توان خویش در کنار پادگانی به نام اسرائیل ایستاده و در مقابل اصلی‌ترین حامی مقاومت در منطقه و جهان که با تمام نیرو و امکانات در کنار جبهه مقاومت قرار دارد؛ ایران اسلامی است.

 وی با تأکید بر اینکه مقاومت پیروز نهایی میدان است، گفت: این وعده صادق الهی است و قطعاً محقق خواهد شد و رسانه‌های جبهه متخاصم نیز به پیروزی جبهه مقاومت صریحاً اذعان دارند.

 امام‌جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه دشمن برای دست‌یابی به اهداف خود دست به توطئه می‌زند، اظهار کرد: نقشه دشمن این است که فشار اقتصادی بیاورد، تحریم را زیاد کند و بر مطالبات مردمی افزوده و با ایجاد بحران‌های خبری در جامعه، ترس همگانی در جامعه بیفکند.

 حسن‌زاده با تأکید بر اینکه دشمنان این را بدانند که به حول قوه الهی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، افزود: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار بود و با جهاد تبیین در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمن را شکست داد.

 وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی در راه مبارزه و مقاومت برای شکستن شاخ استکبار ضروری است، تصریح کرد: دشمن آن زمانی پیروز می‌شود که اتحاد را از بین ببرد و تفرقه بیفکند و لذا اگر می‌خواهیم بر دشمن پیروز شویم با زیر پرچم ولایت متحد شده و شاخ دشمنان را بشکنیم.

 امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه امروز در جای‌جای ایران اسلامی وحدت و انسجام در حمایت از جبهه مقاومت را شاهد هستیم، گفت: امروز جلوه‌هایی از ایثار مردم در کمک به جبهه مقاومت را مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم که بانوان ایران اسلامی در کنار برادران ایستاده و چگونه با ایثار و انفاق وارد میدان شده و طلاهای خود را به جبهه مقاومت اهدا می‌کنند.

 حسن‌زاده با بیان اینکه همین کمک‌های مالی یکی از راه‌هایی مبارزه با دشمنان است، افزود: آن النگو برای مدتی مایه زینت است؛ اما کمک به جبهه مقاومت مایه سعادت و زینت آفرین است.

وی هم چنین در ادامه با اشاره به چهارم آبان سالروز اعتراض و افشاگری امام خمینی (ره) علیه پذیرش قانون خفت‌بار کاپیتولاسیون توسط رژیم شاهنشاهی، اظهار کرد: امضای قرارداد کاپیتولاسیون به منزله سند بردگی ملت ایران، پایمال‌شدن حیثیت ارتش و دادگاه‌های ایران بود که امام خمینی (ره) به مخالفت با آن پرداختند.

 امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه کاپیتولاسیون، استعمار خارجی، استبداد داخلی و وابستگی کشور را با خود به همراه داشت، افزود: مسئله استقلال برای امامان انقلاب مهم و محوری بوده و «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» شعار اصلی و محوری انقلاب اسلامی بود.

 حسن‌زاده به فرارسیدن هشتم آبان سالروز شهادت دانش‌آموز و بسیجی شهید حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: آموزش‌وپرورش محل تربیت نیروی انسانی برای آینده کشور است و لذا باید والدین و مربیان باید به نیازها و چالش‌های خاص دوره نوجوانی توجه کنند.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.