ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شد
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۱۰
شناسه : 320858
5
با دستور وزیر کشور؛ ثبت نام از داوطلبان ریاست جمهوری از دقایقی پیش در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، ثبت نام از داوطلبان ریاست جمهوری از صبح .امروز (پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳) در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت اظهار کرد: فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را با شروع ثبت نام از داوطلبان آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به مدت ۵ روز ادامه داد، افزود: ۷ روز بررسی صلاحیت‌ها و ۱۴ روز تبلیغات داوطلبان طول خواهد کشید و در ۸ تیرماه رای گیری انجام خواهد شد.

وحیدی تأکید کرد: ان‌شاءالله این دوره نیز همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمال سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در شرایط حساس جمهوری اسلامی که یک نقطه تحولی در تاریخ جمهوری اشلامی ایت، با وجود چنین ضایعه بزرگی با هدایت‌های رهبر انقلاب و قانون اساسی، هیچ خللی در اداره کشور به وجود نیامد.

وحیدی ابراز داشت: امیدواریم با حضور همگان و اصحاب رسانه، احزاب، شخصیت‌های پرنفوذ و تاثیرگذار، انتخابات خوبی را شاهد با شیم و با رعایت اخلاق انتخاباتی، انتخابات خوبی را شاهد باشیم و در همه مراحل همه ضوابط را برای داشتن بک انتخابات خوب و‌مبتنی بر اخلاق اسلامی باشیم و همگان خود را برای رای دادن در ۸ تیر آماده کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.