توزیع ۳۶۰ بسته گوشت بین مددجویان
۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۲۰
شناسه : 325002
4
 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد؛  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب از توزیع ۳۶۰ بسته گوشت بین خانوارهای مددجو و نیازمند در میاندوآب، چهاربرج و باروق خبر داد.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به اینکه به مناسبت ماه ربیع‌الاول تهیه و توزیع گوشت برای نیازمندان در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب بود، گفت: در این راستا با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری مقادیری گوشت تهیه و در بین مددجویان تحت پوشش این نهاد در میاندوآب، چهاربرج و باروق هم‌زمان توزیع شد.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با بیان اینکه در این زمینه ۳۶۰ بسته گوشت تهیه میان خانواده نیازمند تحت پوشش این نهاد توزیع شده است، اظهار کرد: در این طرح به‌ازای هر خانوار ۱/۵ کیلو گوشت هر کدام به ارزش هشت میلیون ریال توزیع شده است.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: این گوشت بین خانوارهای نیازمند در میاندوآب، چهاربرج و باروق توزیع شده است.

 چوپان نژاد گفت: قدردان کمک‌های مردمی و خیرین در یاری این نهاد برای کمک به محرومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی برای کمک به نیازمندان هستیم.

 وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که در خدمت نیازمندان باشیم و امیدواریم مانند همیشه که خیرین نیکوکار همواره یارو مددکار ما بوده‌اند و در جهت رفع نیازهای محرومان و شادکردن دل‌های نیازمندان و اقدامات خداپسندانه و نیک حرکت کرده‌اند، در آینده نیز در کنار ما باشند.

 نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس و دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه را در بخش‌هایی عهده‌دار شدند و در این میان به‌تنهایی و یا با همکاری سایر نهادها از جمله سپاه، بسیج، خیرین و مردم به یاری محرومان جامعه می‌شتابند که از آن جمله می‌توان به اهدای جهیزیه، ساخت مسکن و تهیه اقلام موردنیاز اشاره کرد.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.