تجمع مردمی علیه رژیم صهیونیستی
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۱۷
شناسه : 325299
3
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان تجمع بزرگ مردمی برگزار می‌شود.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، از برگزاری تجمع گسترده مردمی در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی خبر داد و اظهار کرد: این تجمع که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگری و ظلم‌های بی‌پایان رژیم صهیونیستی امروز هشتم مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در این رویداد، تاکید کرد: این تجمع، فرصتی برای همه اقشار جامعه است تا با حضور خود ضمن حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان، به جهانیان اعلام کنند که ملت ایران هرگز در برابر ظلم سکوت نخواهد کرد و همواره حامی مستضعفین جهان خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه افزود: مردم ایران در کنار تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، همواره سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و در کنار ملت فلسطین ایستاده‌اند، این حضور مردمی، نماد اتحاد و همبستگی ما با ملت‌های تحت ستم و نیز نشانگر تعهد ما به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر اشغالگران و مستکبران است.

آقایی در ادامه تصریح کرد: تجمع مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، نه تنها یک حرکت اعتراضی بلکه نمادی از پایداری و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: این حرکت، بیانگر عزم راسخ مردم مسلمان ایران برای حمایت از مظلومان فلسطین و مقابله با سیاست‌های تفرقه‌افکنانه و خشونت‌بار رژیم اشغالگر قدس است.پ و حضور پرشور مردم در این تجمع، نه تنها پیام حمایت از مقاومت فلسطین را تقویت می‌کند، بلکه به جهانیان نشان می‌دهد که ملت ایران همواره در برابر هرگونه بی‌عدالتی و ستم، متحد و استوار ایستاده است.

آقایی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این تجمع گفت: امیدواریم این حضور پرشور، پاسخ قاطع دیگری به اقدامات غیرانسانی و جنایات رژیم صهیونیستی باشد و باری دیگر صدای حق‌طلبی ملت ایران به گوش جهانیان برسد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.