بیش از ۸۰ درصد ساخت و سازها شهری در میاندوآب غیرمجاز است/ تعرفه جرایم ماده ۱۰۰ افزایش می یابد
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۳۱
شناسه : 300245
6
رییس شوراي شهر میاندوآب: رییس شوراي شهر میاندوآب گفت: متاسفانه 80 درصد ساخت و سازها در این شهر غیرمجاز بوده و با شرایط فعلی کمیسیون ماده‌ ۱۰۰ عاملی بازدارنده در قبال تخلف‌های ساختمانی در این شهر نیست.
پ
پ

فیروز تقوی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه جلسه شورای شهر میاندوآب گفت: در این جلسه مطرح شد که سال گذشته، تعداد دو هزار و ۴۱۸ فقره پرونده تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری تشکیل شده بود که از این تعداد ۸۵ پرونده حکم برائت گرفتند.

رییس شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه طبق موارد مطرح شده در جلسه متاسفانه ۸۰ درصد ساخت و سازها در این شهر غیرمجاز است، افزود:  تعرفه ماده ۱۰۰ از سال ۹۳ افزایش نیافته است و طبق تبصره ۱۱ ماده ۱۰۰، کلیات افزایش آن در شورای شهر بررسی شد که پس از نهایی شدن به صورت شفاف به اطلاع شهروندان می‌رسد.

وی اظهار کرد: سال گذشته میزان درآمد شهرداری میاندوآب از محل کمیسیون ۱۰۰ در حدود  ۱۷۰ میلیارد ریال بود.

تقوی هم چنین از برگزاری همایش توسعه پایدار شهری میاندوآب نیز خبر داد و تصریح کرد: به پیشنهاد فرمانداز شهرستان، همایش توسعه پایدار در یک ماه آتی با حضور سرمایه‌گذاران در میاندوآب برگزار می‌شود.

رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: این همایش به میزبانی شورای شهر و شهرداری برگزاری شده و از تمامی سرمایه گذاران، علاقمندان و دلسوزان شهری دعوت می کنیم تا در راستای توسعه و حل مشکلات شهری یار و یاور ما باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.