بسیج سازندگی میاندوآب الگوی خدمت‌رسانی و مردم‌یاری
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 325917
0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب عنوان کرد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی بوده و همواره در راستای محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری خوش درخشیده است.
پ
پ

 سرهنگ پاسدار محمد پیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با بیان اینکه بسیج سازندگی در تمام عرصه‌های موردنیاز نظام و انقلاب اسلامی وارد صحنه شده و همواره افتخارآفرینی کرده است، اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره در راستای محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری خوش درخشیده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه سپاه و بسیج خدمت به مردم را مدال افتخار خود می‌داند و در این راستا نیز از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، افزود: مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی یکی از مأموریت‌های بسیج بوده که در این راستا در سال‌های گذشته اقداماتی توسط بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف انجام‌گرفته است و هم اکنون نیز این اقدامات ادامه دارد.

 وی با اشاره به اینکه تهیه و اهدای جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت یکی از اقداماتی بوده که در سال‌های گذشته نیز انجام‌گرفته است، گفت: در این راستا اخیراً ۲۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند غیر تحت پوشش نهایت‌های حمایتی تدارک دیده است که به نیازمندان اهدا می‌شود.

 پیری با بیان اینکه اهدای این جهیزیه‌ها به همت و تلاش قرارگاه محرومیت‌زدایی کوثر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب انجام می‌شود، تصریح کرد: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله تلویزیون، یخچال، جاروبرقی، اجاق‌گاز و لباسشویی است که به نوعروسان مددجو اهدا شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: ارزش هر کدام از این جهیزیه‌ها ۵۰۰ میلیون ریال بوده و در مجموع برای تهیه آنها ۱۲ میلیارد ریال از محل مشارکت مردمی و اهدایی مقام معظم رهبری هزینه شده است.

پیری با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی ازدواج آسان از جمله اهداف این طرح بوده است، تصریح کرد: هدف از اهدای این جهیزیه‌ها به نوعروسان در راستای ترویج ازدواج آسان، سبک زندگی ایرانی‌اسلامی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بوده است.

 وی افزود: بسیج در عرصه سازندگی نیز مانند سایر عرصه‌ها خوش درخشیده و در میدان محرومیت‌زدایی و مردمی یاری نیز از کمک به سازمان‌ها غفلت نکرده است.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.