باید در همه ابعاد قوی شویم/ مردم نماینده ای قوی و مطابق معیارهای امامین انقلاب انتخاب کنند/ از هیچ کس حمایت نمی کنم
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
شناسه : 286489
3

امام جمعه میاندوآب گفت:همه مردم و مسئولان تلاش کرده و دست به دست هم دهند تا در همه زمینه ها قوی شویم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ذر خطبه های نماز جمعه هفته گذشته، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در این دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و مقابل قدرت ها بایستیم این است که باید قوی شویم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مقام معظم رهبری راه نجات و پیروزی را قوی شدن کشور بیان کردند، افزود: در این زمینه لازم است همه مردم و مسئولان تلاش کرده و دست به دست هم دهند تا در همه زمینه ها قوی شویم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: باید فردی انتخاب کنیم که قوی، متخصص و اهل کار و تلاش بوده و در دل کار و عرصه تلاش باشد مانند رئیس قوه قضاییه که دایما در حال تلاش است.

حسن زاده با بیان اینکه تقویت از لحاظ نظامی از توصیه های قرآن کریم است، تصریح کرد: “واعدولهم مستطعتم من قوه” سفارش قرآن به ماست و این موضوع تنها در زمینه نظامی و دفاعی نبوده بلکه باید در همه زمینه ها و عرصه ها اعم از اقتصادی و علمی نیز به این موضوع توجه داشته باشیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه “ما می توانیم” افزود: باید خودباور باشیم که ما می توانیم همان گونه که هر کجا خواسته ایم توانسته ایم.

وی با بیان اینکه بنده از هیچ کس طرفداری نکرده و نمی کنم و هر کس هر چیزی بگوید دروغ است، گفت: مردم بصیر و آگاه هستند و طبق معیارهایی که امامین انقلاب بیان کرده اند باید شخص قوی  را پیدا و او را انتخاب کنند.

خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: مسئول یعنی نوکر و خادم مردم و بدون مردم مسئولیت به هیچ دردی نمی خورد؛ مسئول باید چکمه پوش به دل سیل برود.

حسن زاده با اشاره به ایام فاطمیه، تصریح کرد: نباید فاطمیه غریب بماند و همه باید در راستای باشکوه برپاشدن مجالس و هیئت های عزاداری در ایام فاطمیه تلاش کنند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، افزود: هیات امنای مساجد باید جوانان و نوجوانان را به مساجد جذب کرده و زمینه را برای جذب فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه دوستان ناباب یکی از عوامل گمراهی جوانان هستند، افزود: دوستان تاثیر بسیاری بر روی رفتار جوانان و فرزندان ما دارند و لذا خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند.

حسن زاده با تاکید بر توجه و گوش فرا دادن به نصایح بزرگان به عنوان مرشد و هدایتگر، اظهار کرد: از مهم ترین ویژگی های مومنان، پندپذیر بودن است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.