امیدآفرینی  و جهاد تبیین در سرلوحه کارها باشد
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۵۵
شناسه : 303735
3
فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: باید به امید آفرینی، جهاد تبیین و آگاهسازی جوانان و نسل امروزی اهمیت بسزایی داده و آن را با قدرت دنبال کنیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: سرکرده اغتشاشات و جریانات اخیر، آمریکای جنایتکار است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: آمریکایی ها به نام آزادی دست به توطئه می زنند تا به اهداف خود دست یابند و منافع خود را دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید امیدآفرینی در سرلوحه کارهای ما باشد، گفت: باید به جهاد تبیین و آگاهسازی جوانان و نسل امروزی اهمیت بسزایی داده و آن را با قدرت دنبال کنیم.

پیام با بیان اینکه قطار پیشرفت انقلاب اسلامی با قدرت به پیش می رود، تصریح کرد: رمز پیروزی ما، پیشرفت است و دشمنان از این اقتدار ما در هراس بوده و نمی خواهند حکومتی به نام اسلام در دنیا پیروز شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به اینکه ما در اوایل انقلاب نیروی نظامی منسجم نداشتیم ولی دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد، اظهار کرد: ما همه این سختی ها را تحمل کرده و بسیجیان ما با قدرت در مقابل دشمنان ایستادند و اکنون به این نقطه رسیده ایم و امروز نیز قطعا این اغتشاشات پایان می یابد.

وی با بیان اینکه باید قدردان خون شهدا بوده و اخلاص را از ایشان یاد بگیریم، گفت: دشمن به صورت چندجانبه وارد میدان شده و می خواهد به اهداف خود دست یابد و لازم است در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم.

پیام با اشاره به اینکه وجود مشکلات را کتمان نمی کنیم، تصریح کرد: دولت به دنبال حل مشکلات است و امروز شتاب خدمت رسانی در کشور شکل گرفته و در این راه باید با وحدت و همدلی به پیش رویم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.