اعزام ۲۵۰ زائر میاندوآبی به حرم امام راحل (ره)
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
شناسه : 320995
2
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب خبر داد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: ۲۵۰ نفر از زائران میاندوآبی از این شهرستان عازم حرم امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی شدند.
پ
پ

سرهنگ پاسدار محمد پیری در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته ۲۵۰ نفر از زائران میاندوآبی عازم حرم امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: این کاروان متشکل از اقشار مختلف مردم و برادران و خواهران در سنین مختلف بود که در قالب پنج دستگاه اتوبوس و با بدرقه مسئولان شهرستانی عازم حرم امام خمینی (ره) شدند.

وی گفت: زائران اعزامی، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شرکت کرده و به استماع بیانات مقام معظم رهبری خواهند نشست.

پیری با بیان اینکه استقبال مردم و جوانان برای حضور در این کاروان و اعزام به حرم امام خمینی (ره) گسترده بود، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم تا گفتمان و آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبری را هر چه بیشتر در بین جوانان ترویج کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه امام خمینی (ره) با رهبری و به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی به ما عزت و اقتدار بخشید، افزود: این راه امام خمینی (ره) توسط نایب برحقش امام خامنه ای (مدظله‌العالی) باقدرت ادامه داشته و ما نیز به‌عنوان سرباز ولایت؛ گوش‌به‌فرمان ایشان هستیم.

وی هم چنین با اشاره به اینکه مراسم عزاداری و بزرگداشت سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در میاندوآب، گفت: مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام روز ۱۴ خرداد از ساعت ۱۰ صبح از مصلی امام خمینی (ره) و با حضور اقشار مختلف مردم شروع شده و به نماز ظهر و عصر ختم می‌شود.

پیری تصریح کرد: هم چنین مراسم‌های بزرگداشت و عزاداری نیز به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان میاندوآب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.