ادامه آبتنی های مرگبار/ زرینه‌رود میاندوآب، عکاس میاندوآبی را به کام مرگ کشاند
۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۱۷
شناسه : 294976
20
رییس جمعیت هلال احمر میاندوآب‌ از غرق شدن یک مرد 54 ساله در رودخانه زرینه رود این شهرستان خبر داد.
پ
پ

نادر افشارلو در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: عصر روز سه شنبه به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه یک مرد ۵۴ در حوالی روستای “قلعه حسین آباد” در رودخانه غرق شده است، ماموران این سازمان بلافاصله به محل اعلامی اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر میاندوآب‌ افزود: پس از حضور اکیپ های امدادی اعزامی به محل، تلاش نیروهای امدادی برای یافتن پیکر این فرد آغاز و ساعتی پس ازوقوع حادثه، جسد بی جان این مرد ۵۴ ساله به اسم “شهرام گلکاری”( از هنرمندان و فعالان فرهنگی، دوستدار و عکاس حرفه‌ای طبیعت در میاندوآب) از آب به بیرون کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر این چهارمین فرد است که در رودخانه های میاندوآب‌ جان خود را از دست می‌دهد، تصریح کرد: شهروندان تا حد امکان از شنا در این رودخانه خودداری کرده و خطر شنا در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

در فصل تابستان بسیاری از مردم به ویژه نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به تفریح و شنا در رودخانه‌ها و سدها روی می‌آورند که در برخی از موارد با حوادث جبران‌ناپذیری مواجه می‌شوند.

سالانه چندین نفر بر اثر بی‌احتیاطی و آشنا نبودن به فنون شنا جان خود را در رودخانه‌های زرینه‌رود و سیمینه‌رود میاندوآب از دست می‌دهند.

در یک هفته اخیر سه نفر دیگر در رودخانه‌های زرینه‌رود و سیمینه‌رود میاندوآب غرق شدند که ۲ نفر آنان اهل روستای تپه رش و باهم برادر و یک نفر نیز اهل روستای سوگلی تپه بودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.