اجرای آب‌نما بر روی پل شهید عطایی
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 325856
1
 شهردار میاندوآب خبر داد:  شهردار میاندوآب گفت: اجرای آب‌نما پل شهید عطایی بر روی رودخانه زرینه‌رود این شهرستان در مراحل پایانی قرار دارد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: پیگیری و نصب المان‌ها و نمادهای شهری و ایجاد جلوه‌های بصری در نقاط مختلف شهری یکی از اقداماتی بود که در دوره جدید مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.

 شهردار میاندوآب افزود: در این زمینه اقدامات لازم برای انتخاب المان‌ها و جانمایی آنها و نیز خرید المان‌های جدید و استفاده از پتانسیل‌ها برای ایجاد جلوه‌های بصری در نقاط مختلف شهر انجام شد.

 وی با بیان اینکه زیباسازی شهری با استفاده از ظرفیت‌های موجود نیز یکی در دستور کار شهرداری قرار داشته است، گفت: در این راستا اجرای طرح آب‌نما پل شهید عطایی بر روی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب در دستور کار قرار گرفت.

 محمدزاده تصریح کرد: پس از طی مراحل مقدماتی و اداری؛ اجرای طرح آب‌نما وارد فاز اجرایی شد و هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

 شهردار میاندوآب اظهار کرد: اجرای این طرح زیبایی خاص به این پل بر روی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب خواهد داد و قطعاً موجب رضایت شهروندان نیز خواهد شد.

 وی گفت: پیش از این نیز المان شهیدان باکری و سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در میادین و ورودی‌های میاندوآب نصب و رونمایی از آنها با حضور مسئولان انجام‌گرفته که تکمیل سایر المان‌های شهدا نیز در دستور کار قرار دارد.

 محمدزاده با اشاره به اینکه این شهرستان در کریدور شمال غرب کشور و مسیر تردد روزانه هزاران مسافر قرار دارد، اظهار کرد: نصب المان‌های مختلف و ایجاد جلوه‌های بصری باهدف زیباسازی شهری، جلب رضایت شهروندان و توجه گردشگران و مسافران با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری ادامه دارد.

 وی افزود: مجموعه شهرداری و شورای شهر نهایت تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار گرفته است و در این راستا نیز ایجاد جلوه‌های بصری را در دستور کار دارد.

 محمدزاده با بیان اینکه با تمام توان در خدمت مردم میاندوآب هستیم، افزود: با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده طی زمان‌بندی مشخص با مشارکت شهروندان در مقوله زیباسازی شهری امیدوار است، محیط آرام و دلنشین برای شهروندان فراهم شده و مسافران عزیز نیز تصویری زیبا از این شهر داشته باشند.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.