اتمام مکارم اخلاق هدف بعثت نبی اکرم(ص) است
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۱۶
شناسه : 293491
8
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: اتمام مکارم اخلاق هدف بعثت نبی اکرم(ص) بوده و در ما نیز به عنوان یک مسلمان باید با الگوگیری از پیامبرگرامی اسلام(ص)، پرتوی از خلق و خوی پیامبر اسلام نمایان باشد.

پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فرارسیدن بعثت حضرت رسول اکرم(ص)، افزود: عید مبعث از بزرگترین اعیاد مسلمین بوده و روز جشن و شادی و سرور است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: پیامبرگرامی اسلام(ص) هدف از رسالت و بعثت خویش را اتمام مکارم اخلاق و دین عنوان کرده اند که در واقع همان هدف خلقت است.

وی با اشاره به اینکه  وظیفه و رسالت پیامبر (ص) زنده کردن ارزش ها و کرامات انسانی است، گفت: پیامبرگرامی اسلام(ص) مبعوث شدند تا انسان ها را از جهالت و گمراهی به دانایی و آگاهی و صراط مستقیم هدایت کنند.

نجفیان با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام، بزرگترین نعمت و رحمت آسمانی برای جهان و جهانیان بوده است ، افزود: رسول گرامی اسلام(ص)، معلم اخلاق و مایه رحمت برای مومنان در دنیا و آخرت هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با تاکید بر اینکه با اخلاق مداری و مودت در سرلوحه کارهای همه ما باشد، تصریح کرد: اتمام مکارم اخلاق هدف بعثت نبی اکرم(ص) بوده و در ما نیز به عنوان یک مسلمان باید با الگوگیری از پیامبرگرامی اسلام(ص)، پرتوی از خلق و خوی پیامبر اسلام نمایان باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.