آمار سرقت در میاندوآب کاهش یافت
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 321207
5
دادستان مرکز استان آذربایجان غربی: دادستان مرکز استان آذربایجان غربی گفت: بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که در شهرستان میاندوآب نسبت به سال گذشته با کاهش وقوع سرقت مواجه هستیم.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، دادستان مرکز استان آذربایجان غربی امروز در سفری یک‌روزه به میاندوآب با مجموعه‌های مختلف جلساتی برگزار و دیدارهایی نیز از مراکز مختلف داشت.

حسین مجیدی در حاشیه این سفر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اهداف و برنامه‌های این سفر، اظهار کرد: در راستای دستور دادستان محترم کل کشور و برنامه عملیاتی که برای شهرستان‌ها تدوین شده؛ امروز در شهرستان میاندوآب حضور یافته و از مجموعه‌های مختلف بازدید و جلسات متعددی نیز تشکیل دادیم.

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی افزود: در این سفر یکی از برنامه‌های ما موضوع پرونده‌هایی بودند که در مجموعه انتظامی به‌عنوان پرونده‌های رسوبی تلقی می‌شد و در این زمینه مقرر شد تا ظرف ۲ هفته مجموعه انتظامی با تشکیل جلسات مستمر با مدیریت فرماندهی انتظامی شهرستان و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب؛ دستورات عاجل در راستای رسیدگی دقیق و به‌موقع به شکایات مردمی داشته باشند.

وی با اشاره به تشکیل شورای پیشگیری از جرم در میاندوآب و مقابله با سرقت، گفت: در این زمینه نیز یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم انجام شد.

مجیدی با بیان اینکه در موضوع مقابله با سرقت اقدامات خوبی انجام‌گرفته است، تصریح کرد: بررسی‌های آماری نیز نشان داد که در شهرستان میاندوآب نسبت به سال گذشته با کاهش وقوع سرقت مواجه هستیم که این موضوع بیانگر تلاش شبانه‌روزی انتظامی، دادستانی و همکاران قضایی است.

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی به بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی در میاندوآب نیز اشاره و اظهار کرد: در راستای احترام به حفظ حقوق مالکیت مردم و حفظ حقوق بیت‌المال با مجموعه‌های مختلف در پارکینگ حضور یافتیم و نزدیک ۲۳۰ فقره پرونده بررسی شد.

وی با تأکید بر اقدام مالکان خودروها به تعیین تکلیف خودروهایی توقیفی، افزود: از مردم درخواست داریم تا نسبت به رفع توقیف خودروهایی که در پارکینگ توقیف شده‌اند، اقدام کنند که اگر این اقدام انجام نشود در راستای دستورالعمل و تکلیف قانونی موجبات ضبط و فروش خودروها را فراهم می‌شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.