آل سعود در جنگ یمن شکست بزرگی خورده است/ حوادث سرزمین‌های اشغالی نشانگر نابودی رژیم صهیونیستی است
۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
شناسه : 299747
5
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: آل سعود، در جنگ یمن شکست خورده و به اهدافش دست نیافته و اکنون سعی دارد از روش‌های دیگری به اهداف خود برسد و در واقع به دنبال نوعی نمایش مضحک برای فریب افکار عمومی است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام در رابطه با عربستان و یمن، اظهار کرد: عربستان پس از شکست‌های پی در پی در عرصه میدانی چاره‌ای جز تغییر ابزار خود برای محقق کردن اهدافش ندارد.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه عربستان تلاش زیادی با هدف تجزیه یمن دارد، افزود: آل سعود، در جنگ یمن شکست خورده و به اهدافش دست نیافته و اکنون سعی دارد از روش‌های دیگری به اهداف خود برسد و در واقع به دنبال نوعی نمایش مضحک برای فریب افکار عمومی است.

وی با اشاره به اینکه آل سعود سعی دارد تا از روش‌های دیگر مردم یمن را تحت فشار بگذارد و این‌بار نیز نقشه تجزیه یمن بیش از هر زمان دیگری در دستور کار خود قرار داده است، گفت: انصارالله یمن به‌خوبی توجه دارد که ائتلاف سعودی همزمان با طرح مذاکره به‌دنبال اجرای طرح همیشگی خود یعنی تجزیه یمن است که این همان خواب آشفته‌ای است که این‌بار نیز مقاومت یمن آن را آشفته خواهد کرد.

جلالی با بیان اینکه تغییرات سیاسی به‌عمل‌آمده اقدامی تحمیلی، ظاهری و غیرموثر و انفعالی و در واقع شکست سیاست‌های ائتلاف عربی، غربی و عبری بوده، تصریح کرد: شورای ریاست جمهوری به‌دلیل عدم نقش‌آفرینی مردم و مجلس یمن غیر مشروع  بوده و «رشاد العلیمی» نیز به دلیل سرسپردگی به آمریکا به‌عنوان رئیس شورای رهبری ریاست جمهوری انتخاب شده است.

امام جمعه چهاربرج در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز به نابودی نزدیک می شود، اظهار کرد: وقوع چهار عملیات مشابه ظرف دو هفته، نشان می‌دهد که ماجرا، نه اتفاق هیجانی محدود به چند نفر، بلکه جنبشی سازمان‌یافته بر مبنای مقاومت مردمی و عملیات پارتیزانی علیه اشغالگران است.

جلالی افزود: رژیم صهیونیستی، از سوی شبکه عملیاتی پیچیده‌ای غافلگیر شده که هم مهارت برنامه‌ریزی و اجرایی بالایی دارد، هم باورمند و مصمم است  و هم به سلاح گرم در مناطق اشغالی دسترسی پیدا کرده است.

وی گفت: بی‌تردید سلسله عملیات فرسایشی، عقبه انسانی سرهم‌بندی‌شده در رژیم صهیونیستی برای ایجاد «ملت جعلی» را با گسیختگی بیشتر مواجه می‌کند و این رژیم جعلی، با فرار گسترده صهیونیست‌هایی مواجه خواهد شد که از کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی منتقل شده بودند.

امام جمعه چهاربرج در ادامه به نخستین سالگرد شهادت سردارحجازی، جانشین سابق فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: سردار حجازی عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیروهای مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود و هر جا  که حضور داشته‌اند به‌عنوان یک فرمانده موفق عمل کرده‌اند.

جلالی با بیان اینکه تلاش‌های ایشان در تقویت جبهه مقاومت در شکست تروریست‌های تکفیری در منطقه از یاد و خاطره ها نخواهد رفت، تصریح کرد: ایشان به پدر موشکی حزب الله لبنان بوده و نقش محوری در تقویت جبهه مقاومت داشته اند که امروز دارای امکانات خوبی است و اگر دشمن حماقتی کند، حتما پشیمان خواهد شد.

وی به ۱۵ رمضان، سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) نیز اشاره کرد و گفت: امام حسن(ع)؛ مجمع فضائل الهی هستند و باید ایشان و اهل بیت(ع) الگوی ما باشند.

امام جمعه چهاربرج افزود: در ماه مبارک رمضان وقتی سفره های احسان افطاری باز می شود، باید به گونه ای افطار داد که خدا دوست دارد، فقرا را نیز یاد کرد و به گونه ای نباشد که تنها به مثلا به مسئولان شهر افطاری دهیم که این هنر نیست بلکه هنر این است که در سر سفره ات فقیری بنشیند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.